Просування у Твіттері

Twitter

Twitter (від англ. twitter - цвірінькати) - це система мікроблогів, яка дозволяє створювати короткі записи (до 140 символів) за допомогою веб-браузера або через SMS-повідомлення.

Останнім часом популярність Твіттера невпинно зростає, тому, думаю, не варто ігнорувати іще один хороший інструмент соціального просування, по який ми сьогодні і поговоримо.

Головне призначення Твіттера – писати та читати, але на відміну від тих же щоденників, у Твіттері зібрана багатомільйонна аудиторія, де можна знайти товаришів чи єдинодумців та підтримувати з ними контакт, і саме ця особливість дозволяє визначати Твіттер і як соціальну мережу.

Наскільки все-таки популярний Twitter?

Відповім мовою статистики. Станом на кінець квітня 2011 року, мережа налічує близько 200 мільйонів твіттерян, і щодня реєструється ще близько пів мільйона[джерело]. Скільки є твіттерян в Україні - не знайшов нових даних, хіба що за минулий рік - вже тоді їх було понад 35 тисяч.

Також Твіттер досить популярний серед політиків - багато з них мають свої мікроблоги та пишуть у них, наприклад в Україні це Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Анатолій Гриценко та багато інших.

Як бачите, мережа досить популярна і популярність її невпинно зростає.

Також мережа сформувала свій власний сленг, непосвяченим може бути важко в нього "в'їхати", тому я сформував невеличкий словничок:

Твіт - повідомлення у Твіттері (довжиною до 140 символів)
Твіттерянин - учасник Твіттера, особа, котра зареєстувала там аккаунт.
Фоловити, зафоловити - підписуватися на повідомлення якогось із твіттерян.
Фоловер - твіттерянин, котий підписався на Ваші повідомлення.
Твівент - зустріч користувачів Твіттера в офлайні (і таке теж буває 🙂 Детальніше про це читайте тут - twevent.org.ua)
Хештег - спеціальна мітка із символом # на початку, яка об'єднує твіти різних авторів в єдине смислове ціле.

Постає питання - як можна використовувати Twitter в цілях реклами чи просування свого сайту/продукту, і що для цього потрібно робити?

Розпочати слід з наступного:

    1. Може це прозвучить банально - але перший крок у просуванні - це реєстрація аккаунту в Твіттері. Її можна розпочати просто на головній сторінці Твіттеру. Після реєстрації Ви отримаєте особисту сторінку такого типу: twitter.com/Ваш_нік.

    2. Заповніть інформацію про себе.

    3. Оформіть Вашу сторінку - можна обрати один із стандартних дизайнів, а можна і самому щось намалювати. У Твіттері це просто, там справиться і "чайник".

Одна із важливих проміжних цілей просування у Твіттері - отримати якомога більше фоловерів - тобто людей, у мікроблогах яких з'являтимуться Ваші повідомлення. А звідки їх взяти?

    1. Перегляньте каталог твіттерян, наприклад twiua.com і зафоловте тих, які Вам сподобалися. Багато хто з них зафоловить Вас. Звісно, найкраще, якщо фоловери будуть справжні люди, а не якісь там фейкові аккаунти. Бо тепер навіть фоловерів можна купити - є цілий сайт є, який цим займається, але кому воно таке потрібно?

    2. Імпортуйте в Twitter друзів, з якими переписуєтеся, із gmail.com чи із Власної адресної книги. Це можна зробити тут.

    3. Якщо Вас хтось зафоловив - фоловте його. Тоді в його профілі буде Ваш аватар, і можливо завдяки цьому інші твіттеряни Вас знайдуть і так само зафоловлять.

    4. Ставте ссилку на Ваш твіттер-аккаунт на Ваших сайтах, також її можна розмістити в Ваших аккаунтах в інших соціальних мережах (у Facebook, В контакті чи в Однокласниках).

    5. Розмістіть кнопку "Твітнути" на сторінках Вашого сайту/сайтів - і тоді якщо комусь із твіттерян сподобається Ваша ссилка - він зможе легко додати її собі у мікроблог. Виглядати ця кнопка може так, як на малюнку справа, або так, як у кінці цієї статті. Отримати таку кнопку можна тут.

    6. Намагайтесь писати цікаві речі, тоді і люди до Вас потягнуться.

    7. Робіть ретвіти, якщо Вам сподобався якийсь твіт.

    8. Спілкуйтесь, відповідайте коментарями на твіти інших учасників сервісу.

    9. Не спамте. Не потрібно писати надто часто, по 20 постів в день, особливо на "автоматі". Цим Ви можете набриднути фоловерам, і Вас "викинуть". Одного-двох повідомлень на день буде цілком достатньо.

    10. По можливості намагайтеся писати в одній тематиці.

Слідуючи цим простим порадам, Ви зможете доволі швидко освоїтися та "розкрутитися" у Твіттері, знайти собі коло читачів, і тоді при потребі Ви зможете гарно прорекламувати те, що Вам потрібно.

Коментарі тимчасово вимкнені / Комментарии временно отключены