Приховування “продажних” гіперпосилань

Як приховати продажні ссилки?

Як відомо, пошукові системи, особливо Яндекс, недолюблюють сайти, котрі торгують ссилками скажімо через сапу чи інші лінкобіржі.

Щоб запобігти песимізації чи бану, можна скористатись методикою приховування "продажності" гіперпосилань на статичних сайтах, яка дозволяє обійти деякі алгоритми пошукових систем, що визначають "продажність" ссилок. Наведена нижче методика пристосована до біржі Sape.ru, але при незначній модифікації коду може бути застосована і в іншій біржі.

Як же працює дана методика?

Щоб відповісти на це запитання, потрібно перш за все прояснити, чим відрізняється посилання, продане через біржу, від звичайного (нехай навіть рекламного). Розглянемо для прикладу якусь статичну сторінку http://site.com.ua/page.html, на якій вручну встановлене гіперпосилання. Якщо до цієї сторінки додати будь-який параметр, наприклад ?123, то за адресою http://site.com.ua/page.html?123 це посилання все рівно буде відображатися. А ось якщо гіперпосилання встановлене біржою - то при додаванні параметру це посилання не буде відображатися, що свідчитиме про його "продажність".

Пропонована методика дозволить відображати ссилки Сапи незалежно від наявності чи відсутності таких параметрів, імітуючи таким чином їх "природність". Зауважте, методика може застосовуватись для статичних сайтів, для сайтів на більшості CMS (WordPress, Joomla, DLE) вона не підходить.

Отже, що потрібно зробити. Якщо у Вас вже є статичний сайт, який продає ссилки в Сапі, замініть стандартний код Сапи

<?php
if (!defined('_SAPE_USER')){
define('_SAPE_USER', 'Ваш_код');
}
require_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/'._SAPE_USER.'/sape.php');
$sape = new SAPE_client();
?>

на наступний (не забудьте також замінити параметр Ваш_код):

<?php
if (!defined('_SAPE_USER')){
define('_SAPE_USER', 'Ваш_код');
}
require_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/'._SAPE_USER.'/sape.php');
require_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/'._SAPE_USER.'/sape_venality_name.php');
$sape = new SAPE_client($sape_venality_name);
?>

Наступне - потрібно створити файл з назвою sape_venality_name.php та помістити його у папку Сапи. Зміст цього файлу подаю нижче:

<?php
$sape_venality_name=array();
$allowed_pages=array("key.php","ping","remoute");
$allowed_var=array("");
$tm=explode("?",$_SERVER['REQUEST_URI']);
if (isset($tm[1]) and $tm[0]==str_replace($allowed_pages,"",$tm[0])) {
$k=preg_match_all("/(.*)=(.*)\&/Uis",$tm[1]."&",$am);
$bm=array();
for ($i=0; $i < $k; $i++) { if ($am[2][$i]=="" or !in_array($am[1][$i],$allowed_var))continue; $bm[]=$am[1][$i]."=".$am[2][$i]; } $tm[1]=implode("&",$bm); $sape_venality_name['request_uri']= $_SERVER['REQUEST_URI']=($tm[1]=="") ? $tm[0]: implode("?",$tm); } ?>

Використання даної методики дозволить зробити продажні посилання більш "природніми" і тим самим запобігти бану пошукової системи чи якомусь фільтру (наприклад, АГС).

Але не забувайте, що сама "природність" ссилок не є визначальним фактором того, чи залишиться Ваш сайт в індексі. Враховуйте також якість сайтів, на які зсилаєтесь, їх відповідність тематиці Вашого сайту, і напевне найголовніше - унікальність текстів на Вашому сайті.