Заробіток на контекстній рекламі: Adsense чи Директ?

Adsense чи Директ?

Google AdSense та Яндекс.Директ – дві найпопулярніші системи контекстної реклами в Україні. Досить часто веб-майстри, власники сайтів та спеціалісти по рекламі дискутують, яка із систем контекстної реклами є кращою для заробітку. Сьогодні я постараюсь проаналізувати переваги та недоліки цих двох систем і висловити свою думку стосовно того, на якій із них краще заробляти.

Для зручності порівняння я зробив таблицю, в якій співставив декілька вагомих факторів, від яких залежить вибір тої чи іншої системи заробітку. Зеленим кольором виділено переваги, червоним – недоліки.

  Google AdSense Яндекс.Директ
Реєстрація нового учасника Для участі у програмі можна зареєструватися тут. Є певні вимоги щодо якості сайту, але вони не такі строгі, як у випадку з Яндексом Брати участь у Яндекс.Директ зручно через так звані ЦОПи – Центри Обслуговування Партнерів. Я раджу зареєструватися через ЦОП E-customer, офіс якого знаходиться у Львові. Пройти реєстрацію можна тут. Є обмеження на участь: мінімум 300 унікальних відвідувачів за добу, серйозні вимоги до якості сайту
Додання нового сайту Достатньо просто розмістити код системи на новому сайті Кожен новий сайт проходить модерацію. Такі самі вимоги, як і при доданні першого сайту
Ціна кліку Залежить від тематики, від 0.01$ до … (максимум я отримував 2$ за клік) Залежить від тематики, в цілому подібна до AdSense
Мінімальна сума виплати 70 євро (чек прийде еквівалентом у доларах) Залежить від того, з яким ЦОП працювати. В E-customer - 20$, якщо процювати напряму з Яндексом - то мінімалка 100 рублів.
Простота отримання заробітку Іменний чек, який приходить на пошту. Потім його потрібно здати на інкасо, щоб отримати готівку. Час отримання коштів може затягнутися на декілька місяців Залежить від того, з яким ЦОП працювати. Я отримую упродовж тижня грошовий переказ на карту ПриватБанку

Коротко ще хочу розповісти про особливості отримання заробітку від Google AdSense, тут є свої нюанси :).

Приблизно через 1,5 міс. після того, як на Вашому рахунку утворилася сума більша 70 євро, Вам на пошту прийде іменний чек. З цим чеком потрібно сходити у Gold-клуб Приватбанку і здати його "на інкасо". У Львові знаю лише 3 таких Gold-клуби – на вулиці Гуцульській, в універмазі "Львів" та на Сихові на вул.Кос-Анатольського. Після того, як Ви здали чек, десь за два місяці отримаєте долари (причому ПриватБанк ще зніме 3% комісії).

так виглядає чек Гугла

Як бачите, кожна із систем має свої переваги та недоліки. Молодим сайтам легше стати учасниками AdSense, в Директі легше отримати зароблені кошти.

Стосовно розмірів заробітку, я проводив аналіз по різних тематиках та у різних часових відтинках і не можу виділити більш економічно вигідну систему: в деяких випадках перевагу мав Гугл, а в деяких – Яндекс. Тому для досягнення максимального ефекту від заробітку на контекстній рекламі раджу не зосереджуватися на одній із систем, а комбінувати на одному рекламному місці блоки Гугла та Яндекса. Таким чином відвідувачі Вашого сайту будуть бачити більш різноманітні оголошення, і можна очікувати, що CTR зросте.

Для того, щоб зробити ротатор 2-х блоків контекстної реклами, можна скористатися наступним PHP-кодом:

<?php $selector=rand(1,100); if($selector>50){ ?>
код AdSense
<?php } else { ?>
код Яндекс.Директ
<?php } ?>

На семінарі Яндексу, який проходив у Львові, задавали питання, чи може на сайті одночасно перебувати реклама Гугла і Директ. Представник Яндексу відповів, що вони нормально до цього ставляться.

Так що пробуйте, експериментуйте і пишіть Ваші відгуки.