Скандал як метод просування блогу

Скандал як метод просування блогу

Ідею написати цю статтю навіяв мені конкурс «Блогобитва», за яким я слідкую і який проводить блог «Український Інтернет». Уже вдруге там розгортається скандал – один львівський блогер на прізвисько Воробус звинувачує учасників та адміністрацію у нечесній грі та погрожує всіх заспамити 🙂 що викликає певний ажіотаж та гарячі дискусії. І сьогодні я пропоную обговорити питання, як можна використовувати скандал для просування свого блогу.

У Вікіпедії подано наступне тлумачення скандалу: скандал – це інцидент, який отримав широке публічне висвітлення і пов’язаний із заявами про правопорушення, ганебні чи аморальні вчинки. Скандал може бути заснований як на фактах, так і на помилкових чи суб’єктивних судженнях (найчастіше саме так і буває).

У побуті скандалом прийнято вважати буйну суперечку з дебошами та лайкою. Щось подібне може відбуватися і в Інтернеті. Ну люблять люди скандали і нічого з цим не поробиш. Саме тому краще продаються газети зі скандальними та сенсаційними заголовками на першій сторінці, вищий рейтинг у телепередач скандального характеру (згадати хоча б «Окна» Нагієва), скандали дуже часто пов’язані з політикою та політиками, а шоу-бізнес взагалі без скандалів важко уявити.

Маркетологи вже давно зметикували, що скандали можна використовувати для просування продукту компанії на ринок. В маркетингу досліджений так-званий «ефект айсбергу», згідно з яким інформація негативного, скандального характеру поширюється у 10 разів швидше, ніж позитивного чи нейтрального характеру. По-суті, скандал - це найдешевший засіб реклами та піару (як білого, так і чорного).

Уперше про просування блогу за допомогою скандалу я прочитав у російського блогера Маула у статті «Способи розкрутки блогу» (дивіться 4 пункт). Цитую з перекладом:

4. Брудний піар.
Публіка любить скандали. Обізвіть якогось блогера. Або можете діяти за прикладом Каті Гордон. Я, звичайно, не закликаю називати кожного другого колегу лохом та ідіотом. Це безглуздо і некрасиво. Діяти треба хитріше.

Запитайте будь-якого сеошника, як популяризувати свій блог. Він почне розказувати Вам про те, що потрібно писати цікаві статті, регулярно оновлювати блог, коментувати блоги схожої тематики, залишати свої лінки на форумах, купувати ссилки та статті і т.д. Це все правильно, але якщо у Вас немає хисту до написання цікавих текстів – то ви їх і не напишете. З лінків на форумах чи блогах Ви також не отримаєте дуже багато відвідувачів. І навіть якщо Ви професіонал своєї справи – то таке просування займе у Вас чимало часу та грошей.

Єдиний швидкий та дешевий спосіб отримати популярність - це скандали. Чимало сайтів так засвітилося перед широкою публікою. Як би ж не скандал, то більшість із нас можливо б і не дізналася про Вікілікс та його засновника Джуліана Ассанжа.

При просуванні блогу скандалом можна скористатися декількома способами:

    1. Написати скандальну статтю на власному блозі.
    2. Влаштувати скандал на чиємусь сайті/блозі.
    3. Влаштувати скандал в офлайні за участю автора блогу (наприклад, це може бути п’янка), що заохотить людей відвідати сайт скандаліста.

Ключова ідею просування блогу скандалом наступна: Якщо про Вас говорять погано, то це значно краще, ніж про Вас не говорять взагалі.

Ось такі ідеї. А що Ви думаєте з цього приводу?

Коментарі тимчасово вимкнені / Комментарии временно отключены