Стратегії розвитку сайтів

стратегія розвитку сайту

Створюючи новий сайт чи блог ми, як правило, користуємось якимись мотивами, прагнемо чогось досягти. Кожен нормальний бізнес має стратегію свого розвитку, також її повинен мати і веб-сайт. Тому сьогодні я пропоную обговорити різноманітні стратегії розвитку веб-сайтів.

Стратегія – це план досягнення певних довгострокових цілей.

У залежності від виду Інтернет-діяльності чи призначення сайту обирається певного роду стратегія (а також її може і не бути взагалі, якщо Ви не знаєте, для чого Вам сайт чи що з ним робити).

Пропоную розглянути такі основні стратегії розвитку сайту/блогу:

    1. Стратегія, орієнтована на прибуток

    Головна ціль у даному випадку – гроші. Це одна із найпопулярніших стратегій як в офлайновому бізнесі, так і в онлайновому. Добре, якщо в гонитві за прибутками власники сайтів не забувають про якісність свого веб-ресурсу, тоді можна очікувати на відповідну матеріальну віддачу. Але часто буває і так, що захланні веб-майстри обвішують свій сайт рекламою, перевантажують його замовними статтями і в результаті втрачають найцінніше – довіру своїх читачів.

    2. Стратегія орієнтована на відвідувача

    У даному випадку автор ресурсу передовсім намагається задовольнити запити відвідувачів сайту, зробити так, щоб їм було цікаво та комфортно. Дана стратегія не виключає рекламу на сайті, але ті, хто слідує такій стратегії, намагаються мінімізувати її контакт із відвідувачами, зробити її прихованою чи завуальованою. В цілому непогана стратегія, яка допоможе завоювати прихильність людей, щоправда необхідно, щоб сайт дійсно містив цікаву та потрібну інформацію.

    3. Стратегія самовираження

    Помітно, що авторам таких ресурсів чхати на думку відвідувачів, вони пишуть перш за все для себе. Інколи на таких сайтах можна побачити інформацію про те, що це їх особистий веб-ресурс і пишуть вони там те, що їм хочеться, а кому не подобається – може забиратися геть. Нічого протизаконного в цьому немає, і якщо Ви так самовиражаєтеся – то і добре. Дуже часто такі ресурси вельми цікаві.

    4. Амбіційна стратегія

    Є такі амбітні та самолюбиві власники сайтів, блогери, веб-майстри, які хочуть перш за все прославити своїм ресурсом себе великого та неповторного. Думаю, що дана стратегія найбільше підходить політикам, громадським діячам чи представникам шоу-бізнесу. Мені, наприклад, нецікаво читати такі сайти, але зустрічаються вони частенько, бо багато інвестують у свою рекламу.

    5. Альтруїстична стратегія

    Ідеолог ресурсу, котрий дотримується стратегії альтруїзму, не прагне грошей чи популярності, а просто хоче зробити щось добре для людей. Також метою такого сайту/блогу може бути допомога комусь, наприклад, хворій людині.

    6. Деструктивна стратегія

    До цього напряму я б відніс веб-сайти, котрі своїм існуванням, текстами, зображеннями, закликами намагаються навести якийсь безпорядок, когось образити чи принизити і т.п. Часто це робиться «по приколу», але може бути і частиною якогось великого громадського руху. Завдяки любителям безладу і розвивається подібний ресурс.

    7. Невизначена стратегія

    Буває, що люди створюють сайт або блог користуючись мотивом «а щоб був». У Миколи є, і мені треба. Дуже часто власники таких сайтів швидко «забивають» на своє творіння і воно помирає. Хоча трапляються і такі, котрі починають розвиватися.

А якої стратегії розвитку сайтів дотримуєтесь Ви?

Коментарі тимчасово вимкнені / Комментарии временно отключены