Мінімізація ризиків при продажах гіперпосилань через Sape

безпечні продажі ссилок через Sape

Вебмайстрам, котрі торгують гіперпосиланнями через Sape або якусь іншу біржу, добре відомо про ставлення пошукових систем до подібного виду діяльності, особливо Яндексу, який може забанити сайт за торгівлю ссилками чи накласти на нього фільтр АГС (це коли в індексі тільки головна сторінка).

У сьогоднішній публікації я постараюсь пояснити як продавати ссилки так, щоб і сайт не угробити, і грошенят при цьому підзаробити.

Для того, щоб безпечно та успішно продавати посилання зі свого сайту, необхідно врахувати ряд факторів безпеки (стійкості сайту до бану пошукових систем за торгівлю ссилками):

    1. Тип сайту: СДЛ чи ГС
    Перш за все слід вияснити, з якого сайту Ви плануєте продавати чи продаєте гіперпосилання. Сеошники користуються такими термінами: СДЛ (сайт для людей) та сателіт чи ГС (гівносайт). Так ось, сайт, який постійно розвивається, наповнюється унікальною інформацією – в плані безпеки він краще підходить для торгівлі ссилками, тобто він є більш стійким для бану зі сторони пошукових систем.

    Так, часто веб-майстри говорять, що ссилки, продані через сапу, погіршують позиції сайту і тому краще заробляти на контекстній рекламі. Отже, якщо Вас дуже хвилюють позиції сайту – не продавайте ссилки. Але якщо хочете добре заробляти на своєму сайті – то біржа Sape - досить непоганий варіант.

    Наведу простий приклад. Скажімо є сайт із відвідуваністю 10 000 людей на добу. Поставили туди контекстну рекламу і стали заробляти 100 доларів на місяць. Після цього поставили сапу. Позиції сайту трохи "просіли", відвідуваність стала 8000, а доходи від контекстної реклами – 80 доларів. Разом з тим, сапа стала приносити 300 доларів на місяць додатково. Так що тут потрібно думати, чи така вже й погана сапа, якою її малюють.

    Із сателітів також можна успішно продавати ссилки, ризик бану тут щоправда трохи більший, але жити можна, особливо якщо врахувати поради, які наведені нижче.

    2. Вік сайту.
    Наступним важливим фактором безпеки є вік сайту. Тут головне не спішити, бо поспішиш – людей насмішиш. Більшість веб-майстрів радять починати продажі не раніше, ніж через пів року від дати створення сайту. На власному досвіді можу сказати, що можна стартувати і раніше (наприклад за місяць), але якщо Ви не дуже досвідчені у даному питанні – то пів року буде якраз нормальним терміном в плані безпеки.

    3. Модерація гіперпосилань.
    Забудьте про авторежими. Кожну заявку потрібно переглядати, дивитися, що за сайт, на який ви будете зсилатися. Найбезпечніше розміщати такі ссилки, які по темі Вашого сайту та на якісні ресурси. Однозначно відхиляйте ссилки на всякі порносайти, казино, лохотрони, сайти з халявою, неякісні ресурси.

    Також потрібно відмовляти і заносити до чорного списку сайти, ссилки яких то з’являються, то переходять у сплячий режим. Яндекс не любить сайти, ссилки на яких отак от моргають, так як це одна із ознак наявності сапи на сайті.

    4. Кількість гіперпосилань.
    Золоте правило тут – не переборщити. Мені складно сказати, скільки максимально може бути сапо-ссилок на сайті в абсолютному вимірі, але бажано, щоб їх кількість не перевищувала число сторінок на сайті. Тому краще поставити вищу ціну і продати менше посилань і заробити ті самі гроші, ніж коли ціни нижчі, а гіперпосилань більше. Сапа – це вільний ринок, і Ви будете добре бачити, як змінюється кількість заявок, коли Ви підвищуєте або знижуєте ціни.

    Якщо на один сайт поступає більше десятка-двох заявок за день – то варто підвищувати ціни. У торгівлі ссилками не варто поспішати і не варто бути захланним.

    Також є різні схеми продаж гіперпосилань, наприклад 3-2-1. Це означає, що з головної сторінки ми продаємо три ссилки максимум, зі сторінок другого рівня по дві, і з третього рівня – по три. Але для початку я б все ж таки порадив виставити схему 1-1-1, а вже за деякий час переходити до 3-2-1, але не більше!

    5. Розташування та стиль гіперпосилань.
    Найкраще, звісно, продавати контекстні посилання, оскільки вони гармонійно вписуються у текст та не виглядають як продажні.

    Стосовно інших гіперпосилань – якщо продаєте більше ніж 1 ссилку зі сторінки – розносіть їх по різних місцях сайту, наприклад, одна ссилка під лівим меню, а друга – справа під блоком контекстної реклами. Не оформляйте гіперпосилання дуже дрібним шрифтом та не робіть їх у колір фону. Все має виглядати по-людськи.

    6. Приховування продажних гіперпосилань.
    Є така методика, яка дозволяє "обійти" один із алгоритмів перевірки ссилок на продажність. Щоправда вона працює тільки на статичних сайтах, тобто для сайту на WordPress чи Joomla вона не підійде. Я вже раніше про неї писав, ознайомитися з нею можна тут: Приховування "продажних" гіперпосилань.

    Якщо у Вас статичний сайт на html, то дуже раджу скористатися цією методикою, вона значно підвищує рівень безпеки продаж ссилок через Sape.

Ну ось і все. Бажаю Вам успішних продаж і ніколи не потрапляти в бан!

Коментарі тимчасово вимкнені / Комментарии временно отключены