Чи варто продавати гіперпосилання з блогу?

Чи варто продавати гіперпосилання з блогу?

Привіт, шановні читачі! Сьогодні я хочу обговорити доволі популярний спосіб заробітку в Інтернеті – такий як продажі гіперпосилань та постових, і взагалі чи варто цим займатися на власному блозі.

Останнім часом дуже багато розвелося різноманітних бірж для торгівлі гіперпосиланнями. І не спроста – продажі лінків із блогів і не тільки можуть стати суттєвим джерелом доходів. Багато хто каже, що краще збільшувати відвідуваність і заробляти на контекстній рекламі, але практика показує, що навіть у відвідуваних блогів надходження від лінкоторгівлі значно перевищують доходи від контекстної, тізерної та банерної реклами.

Чому так? Та тому що розміщенням гіперпосилань можна маніпулювати видачею пошукових систем і пошуковики всіляко намагаються наказувати сайти, котрі «промишляють» таким чином. Відповідно, пропозиція обмежена, є ризик – загроза бану, і тому досить високий рівень цін.

Але все-таки – чи варто торгувати гіперпосиланнями?

Моя відповідь така – якщо в принципі Ви хочете достатньо багато заробляти на своєму блозі, готові йти на ризик і не боїтесь вчитися – тоді варто. Якщо гроші з Інтернету Вас не цікавлять, а блог створений з іншою метою – тоді не варто, хоча розпочати заробляти можна у будь-який момент.

Якщо Ви все-таки вирішили зайнятися торгівлею ссилок зі свого блогу – не забувайте при цьому про головне – своїх читачів, яким з часом може стати нецікаво читати тонни контенту, який Ви підготували не для них, а тому що треба продати ссилку.

Також слід враховувати ризики при торгівлі гіперпосиланнями. Як я уже писав, пошукові системи не дуже прихильно ставляться до тих сайтів, котрі розміщають лінки за гроші. Щоправда, вони не завжди можуть це виявити.

В плані безпеки досить вразливою є Сапа, оскільки лінки можуть то з’являтися на сторінках, то зникати (якщо в оптимізатора закінчились гроші). Це є не дуже добрий сигнал, який свідчить про явну «продажність». Звісно, що і ризики можна і потрібно мінімізувати, а як це зробити, можна прочитати у статті Мінімізація ризиків при продажах гіперпосилань через Sape.

Значно безпечнішим є варіант розміщення постових та вічних гіперпосилань через такі біржі як GoGetLinks, GetGoodLinks, Rotapost та подібні. У даному випадку проданий лінк розміщується постійно і виглядає так, ніби веб-майстер не продав його, сам рекомендує відвідати сайт рекламодавця.

Тому якщо боїтеся сапи – продавайте вічні гіперпосилання. Робота із вічними гіперпосиланнями займає трохи більше часу, ніж із сапою, тому що постовий ще потрібно написати, придумати текст, помістити його у пост, а у сапі достатньо просто підтвердити лінк і він автоматично з’явиться у публікації.

Також для тих, хто вирішив торгувати гіперпосиланнями зі свого блогу, раджу робити це так, щоб не дратувати своїх читачів, не ліпити вгорі сторінки постові, які не мають жодного відношення до тексту, у випадку торгівлі через сапу – продавати мінімальну кількість гіперпосилань на сторінку (1-2).

І найголовніше – акцент робіть не на грошах, а на контенті, адже саме він робить блог відвідуваним та успішним. А на відвідуваному та успішному блозі завжди легко заробляти.

Коментарі тимчасово вимкнені / Комментарии временно отключены