Просування сайту статтями

просування статтями

Просування статтями – це метод, суть якого полягає у розміщенні статей із гіперпосиланнями на Ваш сайт на сторонніх ресурсах.

На даний час просування статтями - один із найефективніших способів розкрутки сайту, покращення його позицій та показників цитованості. За допомогою статей можна здобути якісні та природнього вигляду зовнішні лінки на Ваш сайт із потрібними ключовими словами. Завдяки статейному просуванню зростає трафік із пошукових систем, також можна отримати відвідувачів із розміщеної статті, якщо Ви обрали для розміщення популярний сайт.

Якщо вивчити хронологію методів розкрутки (прогон по каталогах → купівля гіперпосилань → розміщення статей), то можна побачити, що їх ефективність змінювалась із введенням нових алгоритмів пошукових систем. Наприклад, прогон по каталогах сайтів на даний час зовсім неефективний, у той час як розміщення статей залишається актуальним та ефективним напрямом роботи у галузі SEO.

Просування сайту статтями має ряд переконливих переваг:

  • Ви здобуваєте лінк з тематичного ресурсу і/або з тематичної статті;
  • Ви отримуєте вічне "природне" гіперпосилання (хто буде знати, що стаття зі ссилками куплена?);
  • зростання трафіку із пошукових систем на Ваш сайт;
  • зростання показників цитованості сайтів, де розміщена Ваша стаття, може позитивно впливати на показники цитованості Вашого сайту;
  • можливий трафік із розміщених статей.

Технологія просування сайту статтями складається із декількох послідовних етапів:

    1. Підбір ключових слів.

    Підбираємо такі ключові слова та фрази, по яких цікавить трафік із пошукових систем. Дуже бажано, щоб вони відповідали тематиці Вашого сайту. Допогти у підборі ключових слів Вам допоможе сервіс wordstat.yandex.ru.

    Не варто одразу орієнтуватися на високочастотні запити (ВЧ), оскільки там може бути велика конкуренція і від розміщення декількох статей Ви не отримаєте значного руху вверх. Особливо ефективне статейне просування для СЧ-запитів. Хоча якщо Ваш ресурс вже займає доволі хороші позиції по ВЧ-запитах або у Вас хороший бюджет, то статейне просування звісно дозволить пробитися у "топи".

    2. Написання статті

    Найперше хочу відзначити, що стаття має бути унікальною. Сссилки із неунікальних статей не працюють або погано працюють у плані SEO. Також врахуйте, щоб кількість ключових слів у статті не має перевищувати 10% від загального обсягу тексту.

    Де взяти статтю? Тут є декілька варіантів.

    Статтю Ви можете написати самі або замовити у копірайтера. Також годиться і рерайт статті, але рерайт цей має бути глибокий, так щоб унікальність тексту була 100%-вою або наближалась до 100%. Копірайтера можна знайти на якомусь із форумів про заробіток або на SEO-форумі (наприклад, тут, тут чи тут), на фрі-лансі або через якусь біржу копірайтингу (наприклад, Advego або TextBroker). Також можна купити вже готовий контент. Рекомендований обсяг статті - від 2 тис. знаків.

    Якщо плануєте розміщати статтю на декількох сайтах, обов'язково робіть рерайт. Звичайно, можна написати і абсолютно нову статтю, якщо на це є достатньо часу чи коштів.

    3. Підготовка статті до розміщення

    У готову статтю потрібно вставити декілька ссилок (як правило, 2-3) по підібраних Вами ключових словах. Ссилки повинні вести на різні сторінки Вашого сайту, наприклад, одна на головну, інші - на якусь статтю або розділ Вашого сайту.

    Рекомендована кількість ссилок - максимум одна на 1000 знаків. Ссилки старайтесь рівномірно розподіляти по тексту, а не ліпіть усі в одне речення.

    4. Розміщення статті

    Ну і останнє, що потрібно зробити, так це підібрати сайти для розміщення і домовитись про публікацію Ваших статей.

    Є варіант розміщення статті у каталогах статей. В Інтернеті можна знайти пропозиції із прогону статті по каталогах статей. Я б не радив цього робити. По-перше, нормальних безкоштовних каталогів статей дуже мало, всі решту в бані або під фільтрами (ось приклад - http://ctatti.bloginua.com/ - сайт в індексі Яндекса, але якість його щось не дуже). По-друге, навіть якщо Ваші статті розмістять у нормальних каталогах статей, то у скорому часі вони можуть стати забанені. А витрати часу або грошей на виготовлення статей можуть бути немалими, тому не варто марнувати їх на розміщення у каталогах статей.

    Найкраще розміщувати статті на якісних тематичних СДЛ (можна і на нетематичних, але від тематичних більша віддача). Найлегше їх шукати на форумах про заробіток чи на SEO-форумах, наприклад тут, тут або тут. До-речі, там можна знайти і безкоштовні пропозиції із розміщення статей. Також є люди, котрі займаються пакетним розміщенням статей на СДЛ, їх також можна знайти на цих же форумах. Тільки добре читайте відгуки про цих діячів, тому що шахраїв є чимало.

    Також можна скористатися послугами статейних бірж. Їх перевагою є великий вибір майданчиків для розміщення та певні гарантії. Ну наприклад, якщо партнер зніме Вашу статтю упродовж певного періоду часу (як правило 3-6 місяців), біржа поверне Вам кошти.

    Серед бірж хочу відзначити наступні:

    Sape - через сапу можна розмістити статтю із щоденною оплатою, а також замовити розміщення "назавжди" (PR.Sape)
    Liex - біржа статей, в якій є різні варіанти оплати (щоденна, щомісячна, розміщення "назавжди")
    Miralinks - це біржа статей із розміщенням "назавжди"
    GoGetLinks - розміщення на блогах. Тут блогери пишуть статті самостійно, які вважають за необхідне, але можуть у них вставити потрібні Вам контекстні ссилки. В результаті виходить те, що Вам потрібно - унікальна стаття зі ссилками.

    Коли вибрали майданчик/майданчики для розміщення, просіть веб-майстрів, щоб у TITLE та H1 по можливості вписували потрібні Вам ключові слова, це допоможе Вам у просуванні. Також намагайтеся, щоб назви статей на різних майданчиках відрізнялися одна від одної.

Отже, як бачите, просування сайту статтями - це копітка робота, яка вимагає значних зусиль, витрат часу і грошей. Але якщо все робити правильно - то і результати Ви побачите у скорому часі.

Успіхів Вам у просуванні і до зустрічі!

Коментарі тимчасово вимкнені / Комментарии временно отключены