Заробіток на блозі

заробіток на блозі

Дуже багато блогів розвелося останнім часом 🙂 Українська блогосфера розвивається бурхливими темпами і викликає зацікавлення численних рекламодавців.

Блоги мають читачів – і всі вони потенційні покупці чи користувачі чогось, блоги можуть мати добрі показники цитованості – а це теж немаловажний фактор для просування. Тому сучасний український блогер має можливість використовувати свій блог як інструмент заробітку. А як це робити – читайте далі.

Насправді можливостей для заробітку на особистому блозі є дуже багато. Пропоную розглянути найголовніші та найпопулярніші з них.

    1. Заробіток на трафіку

    Заробляти на трафіку можна розміщаючи на сайті блоки контекстної реклами. Найпопулярнішими системами контекстної реклами в Україні є Google Adsense та Яндекс Директ. Заробіток у цих системах прямо залежить від відвідуваності сайту – показується рекламний блок, людина натискає на рекламу, Вам на рахунок падає якась копійка.

    Також заробіток залежить від тематики. Якщо тематика буде «некомерційною», наприклад, у Вас блог про домашніх хом'ячків, тоді на блозі показуватиметься недорога реклама, і один клік може коштувати дуже дешево, скажімо 1 або 2 центи.

    Більш детально про заробіток на контекстній рекламі читайте тут: «Заробіток на контекстній рекламі: Adsense чи Директ?»

    Також можна ставити тізерну рекламу. Тізери – це рекламні повідомлення, в яких поєднується картинка та текст.

    Зображення у тізерних блоках та текст часто такі, що самі по собі закликають натиснути на рекламу. Тому кліків тут може бути більше порівняно з контекстом, але ціна кліку часто невисока, тому для нормального заробітку потрібен великий трафік. Також часто на тізерних блоках може з’являтися реклама еротичного чи непристойного змісту, що може бути неприйнятним для декотрих блогерів.

    Детальніше про тізерні системи та особливості заробітку на них можна прочитати тут: «Тізерні партнерські програми»

    2. Заробіток на біржах гіперпосилань

    Якщо трафіку мало, а кортить заробляти – можна податися на біржу гіперпосилань. Найбільшою такою біржею (та найкращою на мою думку) є Сапа. В принципі, в сапу можна додати будь-який блог навіть не дуже високої якості (окрім мабуть сплогів та іншого автоматично згенерованого лайна). Також сапа приймає і «нульові» сайти (з тІЦ та PR рівними нулю). І майже одразу можна розпочати продавати гіперпосилання.

    Але тут є одне але – це доволі небезпечно. Продані гіперпосилання можуть автоматично зникати (якщо оптимізатор не оплатив розміщення), а потім знову з’являтися. Це служить сигналом пошуковим системам, що сайт продає ссилки, а це не є гуд.

    Як продавати гіперпосилання у сапі з мінімальним ризиком читайте тут: «Мінімізація ризиків при продажах гіперпосилань через Sape»

    3. Заробіток на біржах постових/вічних гіперпосилань

    Прикладом таких бірж можуть виступати GoGetLinks чи Rotapost. При даному виді заробітку усувається той недолік, що пошукові системи можуть трактувати гіперпосилання як продажні, тому що на біржах вічних гіперпосилань ссилки розміщаються назавжди, і важко визначити, чи ссилка продажна, чи ні.

    Складніше додати блог. Наприклад, GoGetLinks не приймає блоги з тИЦ менше 10 та віком менше 6 місяців. Також досить високі вимоги до якості блогів. Заробіток у значній мірі залежить від індексів цитованості блогу, великий плюс – це наявність блогу у Яндекс Каталозі та Дмозі.

    Якщо не вдалося додати блог до GoGetLinks, раджу спробувати Rotapost – там трохи легше пройти модерацію.

    4. Прямі продажі банерної реклами

    Такі продажі можна організувати наприклад через розділ «Реклама» на Вашому блозі, написавши там відповідну комерційну пропозицію. Не раджу цим займатися, якщо відвідуваність блогу менша тисячі на добу – попит на таку рекламу буде надто малий або і взагалі відсутній.

    5. Розміщення платних постів

    Розміщувати платні пости доцільно у тому випадку, якщо Ваш блог популярний та високо відвідуваний. У даному випадку і замовники будуть задоволені, тому що отримають очікуваний ефект від реклами, і Ви як блогер – тому що можете отримати кругленьку суму за розміщену статтю.

Якщо блог відомий, високо відвідуваний та має добрі показники PR і тИЦ – можна комбінувати одночасно всі або майже всі розглянуті вище системи заробітку. Тільки не забувайте про якість свого блогу – реклама не повинна дратувати відвідувачів, а має гармонійно вписуватися у дизайн блогу, ніби доповнюючи та удосконалюючи його.


  • Мария

    Недавно откопала сайт: новая система по раскрутке сайтов promyourweb.ru. Там предлагают получать от 100 посетителей в день, всего за $1 в месяц. Как думаете стоит тратить деньги?

    • на спамерів взагалі не варто звертати увагу 😉