Ефекти соціального просування

соціальне просування

Соціальні медіа в Інтернеті – це блоги та соціальні мережі. Останнім часом вони є важливими каналами поширення інформації у глобальній мережі. Саме тому вони активно використовуються в якості засобів SMO (заходи, спрямовані на збільшення відвідувачів із соціальних спільнот) та SMM (поширення інформації про сайт чи продукт у соціальних спільнотах).

Працюючи із цими інструментами можна виявити різноманітні ефекти такого просування. Саме про ефекти соціального просування і піде мова у сьогоднішньому пості.

Ефект айсбергу. Суть його полягає у тому, що інформація скандального, негативного характеру поширюється у 10 разів швидше, ніж позитивна. Ну любить народ скандали та авантюри, і нічого з цим не поробиш. Саме тому найкраще розкуповуються газети із скандальними заголовками, а в Інтернеті скандал став одним із методів просування сайтів/блогів.

Детальніше про цей метод можна прочитати у статті Скандал як метод просування блогу.

Ефект Парето (або принцип 20/80). Він був сформульований італійським економістом Вільфредо Парето і формулюється так: «20% зусиль дають 80% результату, а решту 80 % зусиль - лише 20 % результату».

Стосовно соціального просування цей ефект виявляється приблизно так: 80% зусиль потрібно затратити на залучення нового постійного відвідувача сайу/блогу, і 20% - на його утримання в якості постійного відвідувача.

Ефект масштабу. Даний ефект виявляється у зниженні витрат на залучення кожного наступного відвідувача/клієнта при збільшенні масштабів просування. Найбільше зусиль/грошей коштує залучення перших відвідувачів, у подальшому через дію ефекту масштабу витрати/зусилля зменшуються завдяки тому, що інформація про Ваш сайт чи продукт самостійно поширюється користувачами сайту.

Ефект спадної корисності. У більшості випадків люди заходять на сайти чи блоги, щоб дізнатися щось нове, чого вони раніше не читали. Саме тому сайти із статичним контентом, які рідко оновлюються, становлять все менший інтерес для читачів при кожному наступному відвіданні. З іншого боку ті ресурси, які часто оновлюються, наповнюються новинами та цікавою інформацією – завжди актуальні та корисні для їх відвідувачів.

Тому працюйте над Вашими сайтами, не дозволяйте, щоб інформація на них «застоювалася», бо це має значення не тільки для людей, а і для пошуковиків. Зокрема, пошукові системи рідше переіндексовують сайти та гірше їх ранжують, коли контент там не оновлюється або оновлюється дуже рідко.


  • Marcus

    Про ефект спадної корисності точно сказано