Просування в соціальних мережах

просування в соціальних мережах

Останнім часом соціальні мережі та спільноти, такі як Facebook, В контакті, Твіттер та інші стали місцем збору та спілкування мільйонів користувачів Інтернету. Такі величезні скупчення людей зацікавили тих, хто займається бізнесом і просуває на ринок свої товари чи послуги через Інтернет. У зв'язку з цим такий вид діяльності як просування сайтів в соціальних мережах став різко «набирати обертів».

Просуванням своїх продуктів в соціальних мережах стали користуватися різні компанії та бренди, широко рекламуючи свої товари і послуги. Таке просування є досить ефективним завдяки тому, що:

  • в соціальних мережах спілкується дуже багато людей, серед яких обов'язково знайдуться ті, хто зацікавиться Вашими пропозиціями;
  • користувачі соціальних мереж дуже тісно пов'язані між собою. В мережі їх об'єднують спільні друзі, новини, фото, відео, статуси. Перебуваючи в мережі, користувачі діляться інформацією між собою. У зв'язку з цим при просуванні в соціальних мережах виникає ефект вірусного маркетингу, який дає чудові результати;
  • просунути свій продукт в соціальних мережах можна досить швидко і при цьому Вам навіть не обов'язково мати свій сайт;
  • спілкування з користувачами здійснюється через звичні та всім зрозумілі інтерфейси соціальних мереж;
  • є можливість безкоштовного просування в соціальних мережах (без урахування витрат праці і часу), що приваблює чимало веб-майстрів та блогерів, котрі займаються некомерційними проектами.

Просування в соціальних мережах здійснюється за такими двома напрямками:

    1. внутрішня оптимізація сайту під соціальні мережі (Social Media Optimization, SMO);
    2. зовнішнє просування (Social Media Marketing, SMM).

Просування в соціальних мережах починається саме з внутрішньої оптимізації. З одного боку, потрібно зробити так, щоб користувачі мали можливість легко поділитися інформацією, яка є на сайтах, в соціальних мережах (наприклад, за допомогою соціальних кнопок). З іншого боку, Ваш проект має бути підготовлений до прийому соціальної аудиторії - йдеться про привабливий дизайн, зручне юзабіліті, цікавий контент.

Як тільки но Ваш сайт більш-менш оптимізований, можна починати залучати відвідувачів з соціальних мереж, як із вузькоспеціалізованих (наприклад www.usw.com.ua), так і з загальнотематичних (Facebook, В контакті, Однокласники, Твіттер та інших).

Розпочинаючи роботи по соціальному просуванню, перш за все слід визначитися із цільовою аудиторією, увагу якої Ви будете привертати надалі. Це один з найважливіших моментів. Саме від цього вибору дуже залежить результат соціального просування. Ваші старання можуть виявитися марними, якщо Ви будете працювати з користувачами, яких в принципі не цікавлять Ваші продукти.

Тепер зупинемося на популярних методах просування в соціальних мережах. Для початку розглянемо безкоштовні методи:

  • групи, спільноти, фан-сторінки. Це найпоширеніший напрямок просування. У більшості випадків соціальні мережі дають безкоштовну можливість створювати спільноти за інтересами. У такі групи в першу чергу запрошуйте своїх друзів, потім і інших людей.
  • просування медіа-контенту. Картинки, аудіо- та відеоролики - все це дуже добре поширюється у соціальних мережах. У медіа-контент Ви можете додавати назву бренду чи адресу веб-сайту.

Тепер про платні способи просування в соціальних мережах:

  • таргетована реклама. У соціальних мережах цей спосіб є найпоширенішим видом платної реклами. У своїх акаунтах Ви напевно бачили різноманітні оголошення. Якраз це і є таргетована реклама, тобто реклама, яка спрямована на конкретну групу людей. Рекламу можна показувати користувачам певної статі, віку, регіону, з певними інтересами. Таким чином, Ви можете вплинути на людей, яким Ваша реклама буде цікавою.
  • реклама в додатках. Відомо, що в соціальних мережах є дуже багато всіляких програм (додатків). Сюди відносяться ігри, програми для створення картинок, аватарів і т.п. Використовуючи такі програми, можна просуватися в соціальних мережах. Такий додаток можна також розробити самостійно або ж виступити спонсором розробки. Популярні програми можуть мати мільйони користувачів.
  • конкурси. Вашу цільову аудиторію можна легко активізувати за допомогою якогось конкурсу з призами або акції зі знижками. Більшість користувачів позитивно реагують на такі заходи. Добре організований конкурс з цікавими (або цінними) призами завжди збирає велику кількість відвідувачів.

Ну ось, здається все найголовніше, що можна було розповісти про просування в соціальних мережах.

Якщо у Вас є що додати до вищесказаного - ласкаво прошу у коментарі. І ще одне запитання - чи використовуєте Ви соціальні мережі як один з методів розкрутки свого сайту і якими способами Ви просуваєтеся у них?