Особливості просування блогів

особливості просування блогів

Просування блогів в мережі Інтернет з метою збільшення їх популярності, відвідуваності досить суттєво відрізняється від просування порталів, фірмових сторінок чи Інтернет-магазинів. «Просунутий» блог виділяється не стільки обсягом трафіку, скільки наявністю постійних читачів, коментаторів, тобто наявністю певної сформованої спільноти довкола нього.

Основу просування блогу складають дві речі: по-перше, це контент (зрозуміло, що він має бути цікавим та унікальним), по-друге, це спілкування автора з читачами блогу та іншими представниками блогосфери.

Стандартні методи розкрутки, які підходять наприклад міського порталу, погано спрацюють для просування блогу. Якщо у випадку такого порталу достатньо буде закупити гіперпосилань з потрібними анкорами у сапі, на біржах вічних посилань GoGetLinks чи GetGoodLinks, додати до цього комплекту трохи контекстної та навіть офлайнової реклами – то таким способом Ви не обов’язково зробите блог успішним.

Тут окрім стандартної оптимізації необхідно застосовувати технології соціального просування та маркетингу (SMO та SMM). Передовсім хочеться виділити спілкування у соціальних мережах, створення груп та фан-сторінок блогу.

Добрих результатів можна очікувати і від проведення різноманітних конкурсів. Люди дуже швидко розносять інформацію про «безплатний сир» по блогосфері, соціальних мережах та форумах і Ви можете очікувати значне зростання трафіку та кількості природніх гіперпосилань на Ваш блог, що може значно окупити затрати на проведення конкурсу. Тільки потурбуйтеся, щоб Ваш «безкоштовний сир» був хоч трохи потрібен відвідувачам блогу. А то буває зустрічаю на загальнотематичних блогах конкурси з головним призом хостинг на 3 місяці чи на рік, а основна маса читачів цих блогів взагалі поняття не має, що таке хостинг. Для чого таке робити? Якщо не бажаєте заморочуватися з пересиланням всіляких там чашок чи футболок, хорошим варіантом для призу може стати поповнення рахунку мобільного телефону. Це таке, що усім потрібне.

Також не варто забувати про коментування інших блогів (craud marketing). Не дивлячись на те, що більшість гіперпосилань у коментарях закриваються від індексації і ми не можемо очікувати від них ефекту у плані СЕО, грамотні коментарі все ж можуть принести користь – вони залучать відвідувачів на Ваш блог, а це теж дуже важливо.

Як варіант, можна і замовити таке коментування у сторонніх виконавців. Вони також можуть мати свої бази dofollow-блогів, де лінки в коментарях відкриті до індексації і коментувати по них. Але у цього методу є суттєвий недолік – такі замовні коментарі часто бувають низької якості, безглуздими і можуть відштовхнути потенційних відвідувачів від переходу по лінку. Тому якість і приблизний зміст самих коментарів варто обумовити наперед.

Раджу також звернути увагу на гостьові пости. Декотрі блогери пропонують своїм колегам розміщати у них гостьові пости. Загальноприйнято, що у такі пости допускається вставляти лінки на блог автора, що теж дасть змогу залучити відвідувачів на свій ресурс, а також отримати гіперпосилання на нього.

Таким чином, робота по просуванню блогу – це важка копітка праця, яка тим не менше може дати значну віддачу у вигляді відданих та постійних читачів, чисельність яких буде постійно зростати та не залежатиме від примх алгоритмів пошукових систем.

Коментарі тимчасово вимкнені / Комментарии временно отключены