Проблеми та перспективи розвитку ринку Інтернет-торгівлі в Україні

Інтернет-торгівля

На сьогоднішній день вплив Інтернету можна побачити у кожній сфері суспільного життя. Не оминув Інтернет і торгівлю, ставши потужним каналом для реалізації найрізноманітніших товарів та послуг.

Невдовзі після появи Інтернету в Україні в 90-х роках минулого століття почали з'являтися перші спроби ведення бізнесу в мережі. І хоча майже не було умов для позитивного розвитку Інтернет-ринку в Україні через низький рівень життя населення і зовсім незначний відсоток проникнення Інтернету в маси, перші Інтернет-магазини все ж таки змогли сформувати свій ринок, який почав динамічно розвиватися.

Користуючись послугами Інтернет-магазинів, перші покупці отримали можливість придбати комп'ютери та комплектуючі до них. Через кілька років в асортимент торгівлі Інтернет-магазинів увійшли аудіо- та відеотехніка, мобільні телефони, різна побутова техніка, товари повсякденного вжитку і навіть продукти харчування.

По мірі розповсюдження Інтернету популярність Інтернет-магазинів починає стрімко зростати, і серед бізнесменів, котрі успішно працювали в сфері торгівлі, все частіше починає виникати запитання - а як відкрити Інтернет-магазин?

І хоча можна було спостерігати зростання споживчого попиту до Інтернет-покупок, який був викликаний збільшенням кількості користувачів, все ж Інтернет-торгівля до сих пір носить клеймо ненадійності. Така картина була викликана появою на Інтернет-ринку в кінці 90-х років дрібних фірм, які своїми, часто недобросовісними методами ведення бізнесу, змогли зіпсувати імідж Інтернет-торгівлі.

В даний час довіра населення до покупок в Інтернеті починає повертатися. В експертів існує думка, що чим більше буде успішних проектів Інтернет-магазинів, тим швидше закінчиться процес повернення втраченої довіри до торгівлі в мережі Інтернету.

Тепер можна з упевненістю сказати, що перспективи для розвитку ринку Інтернет-магазинів, не дивлячись на кризу, досить сприятливі. Через кризу пересічний покупець починає шукати більш вигідні пропозиції в ціновому еквіваленті, а Інтернет-магазини цілком можуть стати конкурентами стандартним магазинам роздрібної торгівлі, пропонуючи аналогічний товар за нижчими цінами. Окрім цього, багато покупців надають перевагу Інтернет-магазинам завдяки можливості робити покупки у зручний їм час та в затишній домашній обстановці.

В сучасних умовах важливим завданням власників Інтернет-магазинів має стати завоювання довіри населення України шляхом ведення чесного бізнесу та забезпечення конкурентоспроможних цін на товари та послуги, які реалізуються через мережу Інтернет.

Партнер посту - блог Сергія Терепищого. Ідеї та інформація для розвитку.