Помилки оптимізаторів-початківців

помилки оптимізаторів-початківців

Якось у коментарях один чоловік на прізвисько rymljanyn запропонував мені зробити рубрику "Часті помилки починаючих оптимізаторів". Так от, сьогодні вирішив написати на цю тему пост, систематизувавши як інформацію, отриману з власного досвіду, так і відомості, прочитані у різний час з різних джерел.

Отже, помилки - це дуже часте явище у професії сеошника, і не лише початкуючого. І вони можуть бути пов'язані навіть не через власну недбалість, а через часті зміни в алгоритмах пошукових систем. Тому помилятися для сеошника - це природньо і нікуди від цього не дітися, важливо просто вміти швидко пристосовуватися до мінливого середовища, вчитися, виправляти помилки та удосконалювати методи своєї роботи.

Але є речі, які однозначно не можна робити при просуванні сайтів.

    1. Неунікальний контент. Думаю для більшості це не стане відкриттям, але не можу не обійти стороною цього питання, так як багато хто цим зловживає і Інтернет переповнений неунікальним контентом. Пошукові системи не люблять дублів та виключають їх зі свого індексу, а горе-власники таких сайтів не мають відвідувачів з пошуку.

    А як бути, запитаєте Ви, якщо є скажімо якийсь відвідуваний блог, на якому дуже потрібно з певних причин розмістити написану якимось іншим блогером статтю? Відповідь проста - розміщайте, якщо автор не проти. Не забудьте при цьому поставити лінк на першоджерело. Якщо такого не унікального контенту буде невелика кількість – це нічим не загрожує сайту. Погано, коли не унікальної інформації є багато на сайті. А ще можна рерайт зробити.

    2. Переоптимізація. Мається на увазі занадто сильна оптимізація, перенасичення тексту ключовими словами, тегами strong, em, h. Все це звісно може і повинно бути у тексті, але в міру. Тексти мають писатися в першу чергу для людей, а не для пошукових систем.

    3. Торгівля гіперпосиланнями. Якщо Ви будуєте сайт, орієнтований на офлайновий бізнес, намагайтеся взагалі уникати торгівлі гіперпосиланнями. Особливо небезпечною може виявитися розміщення гіперпосилань через автоматичні біржі типу сапи, оскільки вони можуть періодично зникати з сайту (якщо, наприклад, оптимізатор не оплатив розміщення), а потім знову з'являтися. Пошукові системи це фіксують та можуть за це понижати сайт у результатах пошуку.

    Є щоправда шлях обходу алгоритмів виявлення продажних гіперпосилань. Він описаний тут.

    У будь якому випадку, коли Ви розміщуєте посилання у себе на сайті - продажне чи природнє – слідкуйте за якістю сайту, на який зсилаєтесь. Не є добре, коли Ви ставити лінк на паскудний, забанений сайт, обвішаний поп-ап рекламою та порно-тізерами. Це може погіршити траст Вашого сайту.

    4. Масова реєстрація у каталогах. Не знаю, для чого ще проводять масові реєстрації сайту у тисячах каталогів – вони перестали давати ефект. Особливо небезпечно розміщувати на сайті сторінки зі зворотніми лінками на каталоги (їх ще називають лінкопомийками або лінкозвалищами). Не робіть зайвої марудної роботи, краще подумайте як пристроїти кудись природній лінк на свій сайт чи потратьте час на виготовлення унікального контенту.

    Детальніше про реєстрацію сайту у каталогах можна прочитати тут: Чи варто реєструвати сайт у каталогах.

    5. Чорні методи SEO. Використання спаму, клоакінгу та інших заборонених пошуковими системами методів роботи може скоріше зашкодити сайту, ніж допомогти у просуванні. Та само не добре писати тексти дуже дрібним шрифтом (наприклад, щоб він не кидався в очі, бо у ньому ціла купа ключових слів) або робити колір тексту таким самим, як колір фону.

Підсумовуючи, хочу сказати, що найкраще нікого не обманювати і писати для сайту якісні, унікальні тексти – це самий вірний та стабільний шлях розвитку сайту. Пишіть тексти передовсім для людей і при цьому не зловживайте оптимізацією, адже вона не повинна заважати читати сайт, а допомагати в цьому.