Просування вічними посиланнями

просування вічними гіперпосиланнями

Якщо ви поставили собі за мету підняти позиції сайту по певних запитах у видачі пошукових систем і щоб зберегти ці високі позиції там якомога довше, тоді Вам обов’язково здобувати якісні зворотні посилання на свій сайт. І не важливо, чи посилання ці будуть «природніми» чи за гроші, благо в даний час можна купити так-звані «вічні» гіперпосилання, які з точки зору пошукових систем виглядають так само, як і ті, котрі власники сайтів проставили безкоштовно по власній ініціативі.

Особливість просування вічними посиланнями полягає у тому, що Ви платите тільки один раз і вони розміщуються на чийомусь сайті назавжди. Поняття «назавжди» у нашому випадку цілком умовне висловлювання, оскільки ніщо не вічне у нашому житті, і будь-який сайт може коли завгодно зчезнути чи непорядний веб-майстер може забрати проплачений рекламний лінк – усяке буває. Але у більшості випадків, якщо підбирати більш-менш якісні майданчики для розміщення – все буде добре.

Стосовно того, де розміщувати такі посилання – я або напряму звертаюсь до власників сайтів чи блогів, або замовляю через біржі вічних гіперпосилань GoGetLinks та GetGoodLinks. З біржами працювати досить зручно, і хоча вони беруть 10% комісію, зі свого боку забезпечують зручну платформу для роботи, мають досить велику базу сайтів та дають деякі тимчасові гарантії того, що веб-майстри не знімуть Ваші ссилки (або вертають Вам гроші).

Звісно, що просування вічними посиланнями не є повністю ідеальним, але на даний час це досить дієвий спосіб підвищення позицій сайтів у пошуковиках. Стосовно позитивних сторін такого просування, хочу відзначити наступні:

  • одноразова оплата. Також Вам не доведеться доплачувати, якщо покращаться показники сайту, де розміщено Ваш лінк.
  • природність. Посилання в більшості випадків розміщуються в тексті статті, що в певній мірі надає природності такому розміщенню, на відміну від посилань в сайдбарі чи футері.
  • тематичність. Посилання прийнято оточувати тематичним текстом, принаймні потрібно просити виконавців так робити.
  • трафік. Якщо ви розмістите постовий у новій статті на відвідуваному сайті, можна очікувати деякий трафік на свій сайт.
  • посилання не блимають. Наприклад, так деколи буває на Sape, коли через різні глюки в системі чи нестачу коштів на рахунку оптимізатора посилання то пропадають, то з’являються на сайтах.
  • покращуються показники цитування сайту (тІЦ та PR).

Просування вічними посиланнями має і негативні сторони:

  • ціна. Вартість одного вічного посилання відповідає приблизно 8-12 місяцям розміщення покупного посилання з помісячною оплатою.
  • відсутня гнучкість у просуванні. Тобто якщо Ви проплатили розміщення певного анкору, то потім змінити його у разі потреби досить проблематично. У Сапі, наприклад, це зробити досить просто через інтерфейс оптимізатора.
  • непорядність веб-майстрів. Деяка частина посилань видаляється нечесними веб-майстрами через деякий час. Хоча їх процент не дуже великий, але таке буває.

Але все-таки ці недоліки пов’язані зі специфікою такого просування і не знижують його ефективності. Головне ретельно підійти до питання відбору майданчиків для розміщення вічних гіперпосилань.

Я завжди дотримуюсь певних правил при відборі майданчиків. І вони виглядають наступним чином:

  • живий сайт-блог. Візуально оглядаю стан блогу. При цьому звертаю увагу на наявність коментарів, дату останнього поста. В загальному підшуковую більш живі сайти, з якими постійно працюють, щоб посилання жило там якомога довше.
  • тематичність. У зв’язку з тим, що я ставлю собі за основну мету просування запитів, а не нарощування показників тІЦ та PR, то доводиться купувати якомога більше вічних посилань на сайтах з мінімальними показниками тИЦ, але досить близькою тематикою до моєї. Така система доволі добре просуває позиції за відносно невеликі затрати. Також мова статті по можливості має відповідати мові запитів та сайтів, які Ви просуваєте.
  • кількість посилань. На сторінці має бути не більше 3-4 зовнішніх посилань, причому вони мають бути не продажними, кількість внутрішніх посилань теж має бути в межах розумного (десь до 70-80), адже кожна сторінка має свою певну «вагу» і цю вагу вона розподіляє між усіма посиланнями, розташованими на сторінці. Звідси висновок – чим менше посилань на сторінці, тим більшу вагу вона передасть Вашому посиланню.
  • вік. Розглядаю майданчики, вік яких складає більше шести місяців. На молодому сайті можу купити посилання, якщо бачу, що його не кинуть найближчим часом.

Також я дивлюсь на індексацію сайту. Забанені сайти/блоги однозначно відхиляються, але я ще намагаюсь підбирати майданчики, щоб кількість сторінок у Яндексі була не меншою сотні, так надійніше.

Стосовно наявності сайту у трастових каталогах ЯК чи DMOZ – звичайно, що це позитивний момент, особливо добре купувати посилання на сайтах в ЯК для нарощування тІЦу, але ціна у них як правило є суттєво вищою. А для просування запитів присутність у цих каталогах не є важливою. Тому думайте, чи потрібно Вам платити більше.

Насамкінець пропоную послухати хорошу пісню у виконанні гурту Queen “Who Wants to Live Forever”:

Ну все. Бажаю Вам успіхів у просуванні Ваших сайтів. Якщо будуть запитання або зауваження – ласкаво прошу у коментарі.