Чи варто ставити на блог Сапу?

думай, чи ставити на блог сапу

Про сапу (біржу гіперпосилань SAPE.RU) уже стільки написано, що важко додати щось нове. Разом з тим сапа залишається предметом гострих дискусій її захисників та противників, особливе ставлення до неї я помітив у середовищі блоггерів.

Тому сьогодні пропоную подискутувати над таким питанням, чи сумісні сапа та особистий блог, чи припустимо продавати гіперпосилання з блогу, використовуючи біржу SAPE.RU та чим це може загрожувати Вашому блогу.

Головний аргумент критиків сапи – це те, що сапа – лайно і торгівлю ссилками з власного блогу через сапу вони прирівнюють мало не до державної зради. Ті, що захищають сапу, як правило кажуть так, це небезпечно, але надзвичайно прибутково.

Моя думка така, що торгівлю гіперпосиланнями слід розглядати як одне із джерел рекламних доходів і рішення про його застосування слід приймати, враховуючи ряд факторів.

    1. Відвідуваність. Високовідвідуваний блог може непогано заробляти на контекстній чи банерній рекламі, а оскільки значна кількість рекламних гіперпосилань може негативно впливати на відвідуваність, застосування сапи на такому блозі може бути недоцільним. Під високою відвідуваністю мається на увазі декілька тисяч відвідувачів на день і більше.

    2. Показники цитованості тИЦ та PR. На біржі SAPE.RU ці показники мають значний вплив на процес ціноутворення. Тому при достатньо добрих показниках (наприклад, тИЦ>100, PR>=4) блог можна дуже непогано монетизувати. Звичайно, що нульовий блог приноситиме копійки, а ризики все таки є, тому я б не радив «засовувати» нульовий блог у сапу.

    3. Кількість сторінок на блозі. Зрозуміло, що блог із невеликою кількістю сторінок не зможе продати достатньо рекламних посилань, тому заради декількох доларів на місяць я б не став заморочуватися із сапою.

    Веб-майстри, котрі продають на біржі SAPE.RU користуються різними схемами розміщення ссилок у залежності від рівня вкладеності сторінки. Наприклад 4-3-2 означає, що продаємо до 4-х лінків з головної сторінки, 3 – зі сторінки другого рівня та 2 – зі сторінки третього рівня. Як на мене, така кількість посилань є трохи завеликою, і якщо на блозі достатньо багато сторінок, я б радив використовувати схему 1-1-1 чи максимум 2-1-1, щоб не перевантажувати блог гіперпосиланнями і щоб він не потрапив під якийсь фільтр пошукової системи.

    Також врахуйте, дуже бажано, щоб загальна кількість продажних посилань не перевищувала 60-70% кількості сторінок на блозі.

І насамкінець раджу ознайомитися з інформацією, котра допоможе Вам мінімізувати можливі ризики від Сапи: Мінімізація ризиків при продажах гіперпосилань через Sape.