Про SEO, вибори, Хеловін та інше

SEO-Хеловін

Усім привіт!

Сьогодні дуже багато блогерів і не тільки написали про парламентські вибори, які щойно пройшли в Україні, та їх результати. Хтось написав, бо йому просто так захотілося чи стало цікаво, але безсумнівно є і такі, хто писав статтю в надії «спіймати» хороший трафік на популярній темі. А чому б і ні?

Так, дійсно, в теорії СЕО є таке поняття як «святковий трафік», хоча вибори може і не зовсім свято, але подія досить популярна і ціла купа народу в Інтернеті шукає інформацію про результати голосування. Тому якщо комусь вдалося потрапити в топ якоїсь із пошукових систем – може розраховувати на значне зростання відвідуваності у цей день.

Такий особливий «святковий» трафік буває досить рідко. Святковим подібний трафік називається тому, що найчастіше таке зростання відвідуваності пов’язане саме зі святами. І в цьому випадку, якщо Ви бажаєте залучити святковий трафік на свій сайт, навіть досить просто спланувати свою роботу, оскільки ми знаємо, коли яке свято буде, тому можна заздалегідь підготуватися та «нашкрябати» статтю.

Які ж свята чи події генерують найбільший трафік?

Вже на носі Хеловін, багато хто буде шукати інформацію про нього, традиції святкування і т.п., далі маємо гадання на Андріївські вечорниці, Новий рік, Різдво з колядками, потім йдуть День Валентина, 8 березня, Великдень, Івана Купала та інші.

Значною подією є вже згадані вибори, а також інші непередбачувані події такі як стихійні лиха, масові заворушення, катастрофи, епідемії, всілякі скандали, трагічні випадки і т.п. Вони теж можуть принести на Ваш сайт чи блог шквал відвідувачів, якщо Ви напишете про ці події. Але можуть і не принести.

То що ж потрібно зробити, щоб «зловити» такий святковий трафік?

Найперше, це підготувати унікальну статтю на відповідну тему. Далі правильно її оптимізувати під пошукові системи. Найперше, підібрати таку назву, яка скоріше за все збігатиметься із популярним пошуковим запитом, прописати її у title та h1. Для певності можна ще заповнити метатег description.

Наприклад:

<title>Як святкувати Хеловін</title>
<meta name="description" content="Поради, як святкувати Хеловін в Україні. Як святкують Хеловін у різних країнах світу.">
<h1>Як святкувати Хеловін?</h1>

Тільки не перестарайтеся з ключовими словами у тексті, бо переоптимізація це теж не є добре. Оптимальний відсоток ключових слів у тексті повинен становити на даний час не більше 6-8%.

Далі потрібно завчасу цю статтю розмістити, щоб вона встигла проіндексуватися, але і не дуже сильно заздалегідь, що вона була ще «свіжою». Якщо Ви знаєте, що на Вашому блозі нові статті швидко (упродовж дня) потрапляють в індекс – розміщайте статтю за декілька днів до події (свята). Зрозуміло, якщо подія непередбачувана (наприклад, стихійне лихо чи катастрофа), тоді розміщайте її якнайшвидше, як тільки зберете необхідну інформацію.

Щоб додати більшої впевненості для попадання в топ, статтю слід публікувати трохи раніше (за два-три тижні до події), щоб встигнути ще прикупити на неї трохи гіперпосилань (наприклад, на біржі GoGetLinks) та щоб вони проіндексувались і подіяли.

Який толк з такого трафіку думаю Вам не потрібно пояснювати. Лише для блогера цього толку не так вже і багато (ну буде пару додаткових доларів з контексту чи тізерів), і ще трохи морального задоволення. Можливо, і постійні читачі залишаться, якщо цікаво пишете. А от для комерційних сайтів вигода може бути значно більшою, наприклад, для Інтернет-магазинів, які продають костюми до різних свят, чи скажімо подарунки до дня Святого Валентина.

Так що бажаю Вам гарного святкового трафіку. Але вважайте, щоб сервер бува не впав 🙂

P.S. Стільки подій популярних згадав у пості. Завалить мене трафіком 🙂

Порада: Якщо Вам потрібна професійна реалізація веб проектів та розробка сайтів - втілимо ваші ідеї та побажання.