10 порад, як збільшити заробіток на тізерній рекламі

10 порад, як збільшити заробіток на тізерній рекламі

Питання монетизації сайту хвилює практично всіх вебмайстрів. Як тільки відвідувачів стає більше, власник починає експериментувати з розміщенням платних рекламних матеріалів.

Переступити допустимі межі в цьому питанні досить легко. Побачивши, що відвідуваність сайту стрімко зростає, вебмайстер намагається заповнити кожне вільне місце на своєму сайті яскравими блоками реклами так, що сайт стає схожим на миготливу вітрину магазину у переддень Новорічних свят.

Переглядати основний контент, за яким власне і прийшов відвідувач, стає практично неможливо. Очевидно, що така монетизація сайту закінчиться плачевно і відвідувачі просто перестануть приходити на Ваш ресурс.
Як же заробити на рекламі, збільшити дохід з сайту та при цьому не відлякати відвідувачів?

У даній статті ми запропонуємо вам 10 порад, які допоможуть вам збільшити заробіток на тізерній реклами і водночас не відлякати відвідувачів від вашого сайту.

1. В першу чергу вибирайте для роботи тільки відомі перевірені тізерні мережі. Зверніть увагу на вартість кліка в різних тематиках, відсоток комісії, який знімає система, можливість фільтрів, наявність програми для рефералів. Спробуйте на деякий період часу черзі поставити собі на сайт блоки різних тізерних мереж і потім порівняйте прибуток. Природно вибір ваш впаде на найприбутковішу мережу, але перед тим як почати з нею роботу, упевніться, що виплати на ній проводяться стабільно і без затримок.

2. Дизайн тізерів повинен максимально відповідати дизайну вашого сайту. Виграшним є таке розміщення, коли відвідувачеві важко розрізнити, де закінчується основний контент сайту і починаються рекламні матеріали. Тізери в такому випадку повинні виглядати як новинний блок або як анонс статті. Максимально вписати тізерний блок під свій сайту можна за допомогою різних налаштувань конструктора стилів. Розглянемо налаштування дизайну тізерного блоку на прикладі тізерної мережі Tizermedia.net.

За допомогою конструктора тізерних блоків можна налаштувати розмір зображення, кількість рядків і оголошень у тізерному блоці, відступи між оголошеннями, розташування тексту, розмір і колір шрифту, колір фону комірки та ін.

конструктор тізерних блоків
конструктор тізерних блоків

3. Визначте на сайті найбільш "клікабельні" місця під тізерні блоки. Зазвичай вони знаходяться вгорі сторінки, внизу, в правому і лівому сайдбарі. Схематично це зображено на наступному малюнку:

схема розміщення тізерних блоків

4. Завжди знайте міру! Не перенасичуйте сайт яскравими миготливими стрибаючими тізерами, це може тільки відлякати відвідувачів. Розміщуйте оголошення там, де закінчується робота з основним контентом сайту, адже відвідувач приходить в першу чергу за інформацією. Тільки після її прочитання або перегляду він може зацікавитися додатковими матеріалами.

5. Спробуйте деякий час (тиждень) від початку роботи не ставити ніяких обмежувальних фільтрів, хіба що можете заборонити показ реклами для дорослих. Нехай збереться достатньо інформації для аналізу. Таким чином, Ви визначите для себе найбільш "клікабельні" оголошення та тематики.

6. Коли Ви будете чітко уявляти собі картину ефективних та неефективних оголошень, можете поставити обмеження на показ небажаних тізерів.

7. Працюйте одночасно з різними рекламними мережами. Використовуйте одну як основну, а другу - в якості заглушки, щоб не втрачати свій час і додатковий заробіток. Експериментуйте з різними форматами. Прекрасною альтернативою давно розкрученим Google Adwords і Яндекс.Директ може послужити контекстна реклама OR.RU. Система досить швидко розвивається і являє собою багатоблокову структуру з ядром, візуальним інтерфейсом, білінгом та клієнтською частиною. Якщо говорити про банерну рекламу, то зверніть увагу на Traffic.ru. Система дозволяє настроювати всілякі схеми управління показами і трафіком. Відносно Popunder і Clickunder трафіку можу порадити Popunder.ru. Система на ринку багато років і встигла заявити про себе, як про потужного та надійного партнера.

8. Не впадайте у відчай, якщо поставивши тізерні блоки собі на сайт, ви не отримали належної віддачі. Всьому свій час! Із збільшенням періоду показу реклами підвищується її ефективність. Тізерні мережі дуже грамотно побудовані, беручи за основу свої статистичні дані по переходах, вони самі автоматично проводять відбір найбільш "клікабельних" тізерів, які в подальшому відображаються на сайтах вебмайстрів.

9. Намагайтеся правильно привернути увагу відвідувачів до реклами, щоб вони сприймали рекламу як продовження контенту. Можете додати над тізерами підзаголовок «Це цікаво знати» або «Корисна інформація» або якийсь інший, що відповідає тематиці вашого сайту і основної інформації, яка там знаходиться.

10. І нарешті, останній, але найголовніший пункт! Слідкуйте за вашою статистикою, експериментуйте, міняйте налаштування фільтрів. Наші поради - це всього лише рекомендації, результати залежать тільки від вас!