Нові тренди в пошуковому просуванні сайтів

Нові тренди в пошуковому просуванні сайтів

В системі Інтернету технології просування сайтів постійно змінюються, реагуючи на зміни в роботі пошукових систем. У свою чергу пошуковики, крім регулярного впровадження нових алгоритмів, також починають переглядати власні стратегії залежно від методів роботи веб-майстрів та оптимізаторів.

Ще зовсім недавно просування нового сайту проводилося в основному за допомогою нарощування кількості гіперпосилань. Але останнім часом фахівці почали надавати значення такій побудові сайтів, де головна увага приділяється високоякісному контенту.

Більшість сеошників і надалі надають велике значення посиланням з тематичних і не тільки сайтів, особливо якщо такі ресурси мають високий тІЦ і в їх текстах присутні ключі, «заточені» під пошукове просування сайтів. Стала приділятися більша увага безанкорному просуванню. Дійсно, наявність зовнішніх посилань з якісних веб-ресурсів майже завжди враховується пошуковими системами при ранжуванні. Але слід зазначити, що останнім часом фахівці все частіше стали писати і говорити про те, що акцент на закупівлю таких посилань буде помилковим, якщо контент сайту не може виправдати очікування тих, хто вирішить перейти по таких посиланнях. У таких випадках користувач, який перейшов по посиланню і не отримав цінної інформації, швидко покине сайт та більше на нього не повернеться. А «поведінкова» формула ранжування пошукової системи Яндекс стала враховувати дії таких користувачів.

Ще зовсім недавно, проводячи роботу над збільшенням відвідуваності клієнтських ресурсів, сеошники майже не звертали уваги на змістове навантаження та читабельність тексту на сайті, зосереджуючись в основному на точних ключових входженнях. Але на сьогоднішній день ситуація докорінно змінилася. Оптимізатори, замовляючи у копірайтерів тексти, стали вимагати не тільки високої унікальності наданого матеріалу, але і його корисності, зручності структури тексту, наявності у ньому підзаголовків, списків, таблиць, а також стильової відповідності даному ресурсу. Тому одне тільки наповнення веб-сайту унікальним контентом є недостатнім в сучасних умовах.

Звідси можна зробити висновок, що в класичному просуванні сайтів за останній час відбулося зміщення акцентів з одних ключових параметрів на зовсім інші, що в свою чергу суттєво ускладнює конкретні завдання сеошників, при цьому не скасовуючи необхідності грамотної роботи з посиланнями з зовнішніх ресурсів.