Як не дати своєму блоґу загинути? Три найважливіші критерії

Як не дати своєму блоґу загинути?

На сьогодні в інтернеті існують мільйони блогів. Люди починають їх вести з різних причин. Хтось хоче на цьому заробляти, хтось вважає, що це круто, а хтось веде блоґ, щоб ділитися думками чи створює свій бренд - у кожного своя мотивація. Тож перед початком ведення блоґу Ви маєте розуміти, яку саме Вашу потребу має вгамувати цей блоґ.

В цьому і прихована найбільша помилка блоґерів-початківців - у них немає мети. Частіше за все є ідея, наприклад "я хочу стати популярним блоґером", але чіткого розуміння як до цього дійти у більшості новачів немає. У такому випадку повинна бути стратегія розвитку, розкрутки блоґу, його наповнення та зацікавлення читача.

Таке завдання виглядає досить складним, чи не так? Але насправді у всьому цьому досить легко розібратися, наприклад на безкоштовному флешмобі «5 кроків по створенню, організації і розвитку власного блогу».

Отож, Критерій №1: "Треба мати план дій по блоґу".

Зазвичай, все починається за наступним сценарієм: людина має якісь цікави думки чи навички, пише кілька статей, а потім розуміє, що вже начебто і немає про що писати. Тоді наступає ступор і людина закидує блоґ. Щоб обійти таку пастку варто дивитися наперед та продумати зарання, хоча б в загальних рисах, щонайменше 50 майбутніх статей або просто ідей про писатимете.

В цьому закладена одна із головних навичок блоґінгу - регулярність написання записів. Це цінять не тільки читачі, а й пошукові системи, адже регулярно оновлюваний сайт майже напевно буде вищий у видачі, аніж покинутий на кілька місяців.

Якщо не маєте регулярної змоги мати доступ до інтернету - це теж не біда, той же WordPress надає можливість публікації запланованих записів. Так що навіть відсутність стабільного інтернету - є більше відмазкою, аніж реальною причиною загибелі блоґу.

Критерій №2: "Розумні очікування від результату"

Варто розуміти, що блоґ можна порівняти з квіткою, щоб він розквітнув має пройти деякий час.  Не варто чекати, що блоґ за місяць зможе годувати Вашу сім'ю і Ви зможете більше не ходити на роботу лише з прибутків на блозі. Це дійсно реально, але для того має пройти деякий час. Щонайменше через пів року кропіткої праці та правильної роботи з блоґом можна вийти на перші результати.

Тож не варто кидатися в блоґінг стрімголов та палити за собою мости, до будь-якої мети можна пройти з блоґом розміреними запланованими діями.

Те ж саме стосується і відвідуваності сайту, люди бачать, що мало хто цікавиться їх блоґом і покидають цю справу. А найсміливішим, хто пише статті та розвивається будь-що дістаються всі вершки.

Критерій №3: "Небажання розвиватися в SEO"

У наш час високої конкуренції важливо писати статті цікаво не лише для людей, а і для пошукових систем. Варто вчитися і розуміти, як написати так, щоб і google оцінив і читачі на Вашому сайті. Існує немало прикладів, коли люди пишуть багато і цікаво, але пишуть так, що пошукова система просто не розуміє як поділитися цією статтею у власній видачі. Не варто боятися SEO - це всього лиш невеликий набір правил, до якого підійти відповідально і розуміти та застосовувати хоча б базові поняття та способи.

Лише гармонійне поєднання цих основних критеріїв на 100% гарантує Вам високу відвідуваність та заоволення від власного блоґу.

Хочете дізнатись більше і розібратися докладніше? Запрошуємо Вас на перший україномовний флешмоб по створенню ефективних блогів >> Зареєструватися 

Купа корисної інфи від ТОП-блогера УАНЕТу. Участь повністю безкоштовна. Подробиці та реєстрація ось тут.