Email-розсилки відправляються з різними цілями: розповісти клієнтам про акції або новини, повідомити про новий товар, послугу, привітати зі святом і т.д. Але мета не буде досягнута, якщо одержувач не відкриє листа. У зв'язку з цим актуальним є питання - як збільшити відсоток читання Ваших email-ів.
Розглянемо головні чинники, які впливають на відсоток читання і відповідно на ефективність email-розсилок.
Тема листа. Тема повинна бути цікавою, злегка інтригуючою і не дратуючою. Найпривабливіші слова, за результатами досліджень, які варто використовувати при складанні теми листа - наступні: безкоштовно, терміново, важливо, прекрасний, тільки, сьогодні, відео, як, краще, секрет, доставка, продажів, контент, оновлення, набір.
Крім цього, в темі email доцільно використовувати асоціації з часом (наприклад, До Нового року готові?), місцем, числа (10 способів зекономити на авіаперельотах), питання, словоформи «як» (Як вигідно подорожувати під час кризи), інтригуючі слова (сюрприз, шок і т.п.)
Також існує певний набір слів, які дратують одержувачів листів і тим самим знижують відсоток читання розсилок. Це такі слова: умови, упускати, пропозиція, чудовий, п'ятниця, а також все, що пов'язано з грошима: заробити, великі гроші, платити, значки долара ($).
Що стосується довжини теми - можу сказати, що чим вона коротша - тим краще. Ідеальний варіант - вкластися в текст до 30 знаків. Доведено, що довжина теми більш 60 знаків різко знизить ймовірність читання листа.
Не забувайте, що тема повинна не лише заманювати читача, а й інформувати про те, що його чекає при відкритті листа. Категорично не можна обманювати клієнтів, оскільки ошуканий клієнт в кращому випадку відправить лист в спам або відмовиться від розсилки, в гіршому - припинить бути Вашим клієнтом.
Перше речення. При одержанні листа крім теми і відправника, підписник побачить початкову частину листа. Тому починайте лист так, щоб з першого речення читачеві стало зрозуміло, про що лист і що його чекає далі.
Персоналізація. На ефективність e-mail розсилок також впливає використання імені одержувача в темі і в тексті листа.
Врахуйте, що звертатися по імені краще, ніж використовувати прізвище-ім'я, або прізвище-ініціали. Якщо інформація про ім'я недоступна, тоді можна використовувати шаблонний вираз «Дорогий (або шановний) клієнт».
Також важливо, щоб користувач зрозумів, від кого лист. Не дуже добре, якщо користувач отримує листа від загадкового robot з адреси info@company.ua. НАйкраще, якщо в полі «Відправник» буде фігурувати ім'я або ім'я-прізвище відправника (Ірина Іванюк iryna.ivanyuk@company.ua).
Спам. Цікава, красива і грамотно персоналізована розсилка не принесе жодного результату, якщо потрапить у папку «Спам». Відправити листа до спаму може зробити як поштова програма, так і сам користувач. Часті причини попадання листів до папки «Спам»:
- в темі листа присутній обманний текст типу Re:, Fwd;
- ТЕМА ЛИСТА НАБРАНА КАПСЛОКОМ;
- в темі багато знаків оклику і/або знаків питання;
- користувач не підписувався на Вашу розсилку (це вже точно спам).
Час розсилки. Розсилки найкраще робити або в першій половині дня у вівторок, середу, четвер або ж під час вихідних, коли пошта користувача не надто заповнена листами і він з більшою ймовірністю прочитає Ваше послання.
Без сумніву, не менш важливим фактором ефективності email-розсилки є сам текст листа, його стиль і оформлення, обсяг тексту - але це вже тема для іншої статті.
Leave a comment