Скандал як метод просування блогу

Теги: , , ,

Ідею написати цю статтю навіяв мені конкурс «Блогобитва», за яким я слідкую і який проводить блог «Український Інтернет». Уже вдруге там розгортається скандал – один львівський блогер на прізвисько Воробус звинувачує учасників та адміністрацію у нечесній грі та погрожує всіх заспамити 🙂 що викликає певний ажіотаж та гарячі дискусії. І сьогодні я пропоную обговорити питання, як можна використовувати скандал для просування свого блогу.

У Вікіпедії подано наступне тлумачення скандалу: скандал – це інцидент, який отримав широке публічне висвітлення і пов’язаний із заявами про правопорушення, ганебні чи аморальні вчинки. Скандал може бути заснований як на фактах, так і на помилкових чи суб’єктивних судженнях (найчастіше саме так і буває).

У побуті скандалом прийнято вважати буйну суперечку з дебошами та лайкою. Щось подібне може відбуватися і в Інтернеті. Ну люблять люди скандали і нічого з цим не поробиш. Саме тому краще продаються газети зі скандальними та сенсаційними заголовками на першій сторінці, вищий рейтинг у телепередач скандального характеру (згадати хоча б «Окна» Нагієва), скандали дуже часто пов’язані з політикою та політиками, а шоу-бізнес взагалі без скандалів важко уявити.

Read also:   Як налаштувати автоматичну публікацію новин сайту на сторінку у Facebook

Маркетологи вже давно зметикували, що скандали можна використовувати для просування продукту компанії на ринок. В маркетингу досліджений так-званий «ефект айсбергу», згідно з яким інформація негативного, скандального характеру поширюється у 10 разів швидше, ніж позитивного чи нейтрального характеру. По-суті, скандал - це найдешевший засіб реклами та піару (як білого, так і чорного).

Уперше про просування блогу за допомогою скандалу я прочитав у російського блогера Маула у статті «Способи розкрутки блогу» (дивіться 4 пункт). Цитую з перекладом:

4. Брудний піар.
Публіка любить скандали. Обізвіть якогось блогера. Або можете діяти за прикладом Каті Гордон. Я, звичайно, не закликаю називати кожного другого колегу лохом та ідіотом. Це безглуздо і некрасиво. Діяти треба хитріше.

Запитайте будь-якого сеошника, як популяризувати свій блог. Він почне розказувати Вам про те, що потрібно писати цікаві статті, регулярно оновлювати блог, коментувати блоги схожої тематики, залишати свої лінки на форумах, купувати ссилки та статті і т.д. Це все правильно, але якщо у Вас немає хисту до написання цікавих текстів – то ви їх і не напишете. З лінків на форумах чи блогах Ви також не отримаєте дуже багато відвідувачів. І навіть якщо Ви професіонал своєї справи – то таке просування займе у Вас чимало часу та грошей.

Read also:   Блог прийняли у DMOZ

Єдиний швидкий та дешевий спосіб отримати популярність - це скандали. Чимало сайтів так засвітилося перед широкою публікою. Як би ж не скандал, то більшість із нас можливо б і не дізналася про Вікілікс та його засновника Джуліана Ассанжа.

При просуванні блогу скандалом можна скористатися декількома способами:

    1. Написати скандальну статтю на власному блозі.
    2. Влаштувати скандал на чиємусь сайті/блозі.
    3. Влаштувати скандал в офлайні за участю автора блогу (наприклад, це може бути п’янка), що заохотить людей відвідати сайт скандаліста.

Ключова ідею просування блогу скандалом наступна: Якщо про Вас говорять погано, то це значно краще, ніж про Вас не говорять взагалі.

Ось такі ідеї. А що Ви думаєте з цього приводу?


Автор:

Юрій Миронов

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


11 Comments on "Скандал як метод просування блогу"

  1. мені особисто моя репутація важливіша ніж розкрутка і все таке

    • скандаліст – це теж свого роду репутація

    • Крути, верти, і заодно популярність собі зроби. Репутація це така річ про яку досить складно говорити. Ось наприклад, дайте відповідь мені, якою репутацією користується наш президент? А розкрутився він, до речі, зовсім непогано. Хоча високим авторитетом, на мою думку, серед пересічних громадян не користується. Хоча моя думка нашого президента зовсім не цікавить, хоча він і обіцяв, що почує кожного. Але проходить певний час, і люди втрачають слух, зір, і т.д. Головне, що досягнута мета!

  2. Про цей метод знаю давно,але скандал дає відвідувачів на короткий час.
    Одного разу я теж спробував просунути один свій проект за допомогою скандалу.
    Ефект був короткотривалим,але ефективним,протягом декількох днів відвідуваність на щойно створеному проекті була 100-200 постів у день що правда за тиждень вона зійшла до планки 5-10 відвідувачів.просунути один свій проект за допомогою скандалу.
    Ефект був короткотривалим,але ефективним,протягом декількох днів відвідуваність на щойно створеному проекті була 100-200 чоловік у день що правда за тиждень вона зійшла до планки 5-10 відвідувачів.
    Про цей метод знаю давно,але скандал дає відвідувачів на короткий час.
    Одного разу я теж спробував просунути один свій проект за допомогою скандалу.
    Ефект був короткотривалим,але ефективним,протягом декількох днів відвідуваність на щойно створеному проекті була 100-200 постів у день що правда за тиждень вона зійшла до планки 5-10 відвідувачів.просунути один свій проект за допомогою скандалу.
    Ефект був короткотривалим,але ефективним,протягом декількох днів відвідуваність на щойно створеному проекті була 100-200 чоловік у день що правда за тиждень вона зійшла до планки 5-10 відвідувачів.

  3. Є в планах кілька таких скандальних ідей, але для них напевне створю якийсь російськомовний сео-блог

  4. анекдот в тему:
    Біжить малий хлопчак – продавець газет – і вигукує:
    – Сенсація, сенсація, тисячу людей ошукано!!!
    Його кличе якийсь дядько на вулиці:
    – А йди но сюди, скільки коштує твоя газета?
    – Десять гривень.
    – А чого так дорого?
    – Ну ж сенсація…
    – Ну добре.
    Дядько розрахувався, взяв газету, хлопчина біжить далі і вигукує:
    – Сенсація, сенсація, тисяча одна людина ошукана!!!

  5. Не думаю, що скандал на фоні цього проекту дуже просуне його блог. Не ті масштаби.

  6. Если публиковать скандальный материал, нужно рекламировать эту статью. И тогда будет результат, больше чем от очередного обзора природы или чего-то подобного.
    Ну или голых баб выкладывать)

  7. Як би то його зробити, що скандал не завадив самому сайту. Є якісь рекомендації з цього приводу. Типу застереження.

    • Теоретично застереження таке – не порушувати законів, практично – дотримуватись принципів здорового глузду. Скандали бувають дуже різні, тому складно
      давати якісь універсальні рекомендації, потрібно розглядати конкретний
      приклад. Сайту скандал навряд чи якось зашкодить, а от репутацію його власнику підпсувати може, якщо той негідно повівся. А може бути що і власник сайту по життю скандаліст, тому для нього це нормально.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*