Блогер проти копірайтера

Теги: ,

З появою комп'ютерів та мережі Інтернет з'явилися також нові професії та види діяльності. Про «сеошників» я вже писав статтю, а сьогодні пропоную поговорити про блогерів та копірайтерів і особливості їхньої роботи.

Як відомо, копірайтер - та людина, котра пропонує свої послуги по написанню унікальних текстів. Також копірайтер може переписувати готові тексти своїми словами, роблячи з них унікальні. Таку людину ще можуть називати рерайтером, а подібне переписування текстів прийнято називати рерайтом.

Подібно до копірайтера, блогер також створює унікальні тексти, розміщуючи їх після цього на своєму персональному блозі. Одночасно з цим він створює систему, яка буде працювати тривалий час. Зрозуміло, що відчутна у фінансовому плані віддача від таких текстів наступає значно пізніше, ніж у копірайтера, але тим не менше блогер, на мою думку, має ряд суттєвих переваг перед копірайтером.

Створивши свій блог і приступивши до заробітку на на ньому, його власник може поїхати собі у відпустку або зайнятися якоюсь іншою справою, а блог буде продовжувати свою роботу і приносити пасивний дохід. А от про копірайтера ми такого сказати не можемо. Він отримує дохід лише тоді, коли працює над текстами, причому праця ця є досить важкою, адже іноді буває складно написати статтю на задану тему чи продати готові статті. Особливо важко з цим копірайтерам-початківцям.

Read also:   Як це бути відомим блогером

У блогерів подібних проблем немає. Вони пишуть про те, що вважають за необхідне, і навіть такі статті на вільні теми можна монетизувати, навіть заробляючи при цьому значно більше, ніж отримує копірайтер за написання текстів. Наприклад, нові статті можна монетизувати, розміщуючи у них «постові» через біржі GoGetLinks, GetGoodLinks або інші.

Зробимо невеличке порівняння. На одному із моїх сайтів (тИЦ=475) постовий у новій статті коштує 16 доларів. Замовити у копірайтера написання статті на 2-3 тис.знаків буде коштувати 3-6 доларів, рерайт може обійтися у ще менші гроші. Різниця і вигода очевидна, навіть за такої умови, що самому ліньки написати статтю під постовий. Навіть на даному блозі, який не має таких хороших показників, можна замовити виконання рерайту під постовий і ще й залишиться прибуток. Хоча тут я так не роблю 😉

Створення блогу можна порівняти із будівництвом будинку, який буде стояти тривалий час. Навіть якщо Ви не станете у ньому жити, його можна буде здати в оренду або в крайньому випадку продати. А от якщо Ви зуміли створити популярний блог з доброю відвідуваністю та хорошими показниками ТИЦ і PR - то правильно організувавши його роботу Ви будете отримувати стабільний дохід (навіть і пасивний) протягом довгих років його існування. Вам навіть не треба буде дуже часто оновлювати свій блог (хоча було б дуже добре так робити). А ось у копірайтера все зовсім по-іншому - він змушений писати постійно, щоб отримувати стабільний дохід.

Read also:   Що потрібно блогеру для роботи

Є ще один невеликий нюанс. Копірайтер не може дозволити собі допускати граматичні та орфографічні помилки в тексті статей, а ось блогер може собі це дозволити на приватному блозі. Наявність на блозі помилок буває змушує коментаторів критикувати автора і таким чином зав’язується дискусія у коментарях. І хоча помилки нікого не прикрашають, їх наявність на персональному блозі, на мою думку, є некритичною.

Таким чином, якщо порівнювати копірайтера і блогера, то можна сказати, що копірайтер носить воду відрами, а блогер створює свій трубопровід для постійної подачі води. Так що добре думайте, вибираючи свій вид діяльності в Інтернеті.


Автор:

Юрій Миронов aka Jorgen

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


Be the first to comment on "Блогер проти копірайтера"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*