У нашому житті доволі важко знайти людину, яка б за своє життя ніколи нікуди не їздила. Також при плануванні своєї подорожі багато людей звертається до послуг туристичних фірм, а останнім часом вийти на контакт з турфірмою стало доволі просто завдяки мережі Інтернет. Адже більшість таких компаній мають власні веб-сайти.
У зв’язку з цим у сьогоднішньому пості я хочу зосередити увагу на деяких аспектах пошукового просування сайтів туристичних фірм та туроператорів.
Для початку давайте визначимо головні цілі просування туристичних сайтів (мається на увазі сайтів туристичних компаній). Природно, що найголовнішою метою буде залучення якомога більше відвідувачів, причому не просто відвідувачів, а цільових, які згодом стануть клієнтами чи навіть постійними клієнтами.
Без SEO оптимізації в сучасному туристичному бізнесі, на мою думку, не обійтись. Адже на цьому ринку є велика конкуренція, дуже багато сайтів туристичних компаній та великих порталів. А мати просто веб-сайт, котрий ніхто або майже ніхто не відвідує - немає нікого сенсу.
До характерних особливостей просування туристичного сайту я б відніс:
-
1. доволі великий перелік пошукових запитів, які в основному відповідають різним напрямкам подорожей та видам туризму
2. сезонність попиту (особливо це відчутно для тих компаній, котрі займаються скажімо суто пляжним чи гірськолижним відпочинком)
3. великий відсоток інформаційних запитів, які часто складно відділити від комерційних, адже частенько люди шукають туристичну інформацію не тому, що хочуть кудись поїхати, а просто заради цікавості чи з якоюсь іншою метою.
При проведенні оптимізації туристичного сайту слід врахувати наступні головні фактори:
-
1. дуже важливе значення має грамотна та зрозуміла структура туристичного сайту, наявність легкого доступу до опису країн та туристичних центрів
2. висока якість текстового наповнення в описі країн, курортів та турів. Тексти у даному випадку слід писати не тільки для пошукових машин, але і для людей. Це сприятиме тому, щоб випадковий відвідувач Вашого сайту перетворився на клієнта
Особливо ретельно треба підходити до підбору ключових слів. Якщо слова підібрані неправильно, то в кінцевому результаті вони не принесуть Вам цільових переходів на ваш сайт, котрі можна буде монетизувати.
Для прикладу порівняємо декілька пошукових запитів:
- тури в болгарію відгуки - інформаційний запит
- тури в болгарію зі львова - комерційний запит
або ж:
- відпочинок в єгипті – комерційний запит
- єгипет – частково інформаційний, а частково і комерційний запит
- єгипет піраміди - інформаційний запит
Як бачите, запити можуть відрізняються тільки одним словом, а результат від них може бути зовсім різним – в одному випадку отримуємо відвідувача на сайт, а в іншому відвідувача і одночасно покупця.
3. якісна внутрішня оптимізація. Стосовно сайту на WordPress дане питання розглядалося тут і тут, хоча подана інформація значною мірою може бути використана і для сайтів на інших двигунцях.
Якщо Ви виконали три вищезазначені вимоги, то Ваш веб-сайт скоріш за все почне отримувати деякий трафік по низькочастотних (НЧ) та середньочастотних (СЧ) запитах, що дозволить певною мірою його монетизувати (мається на увазі, продаючи тури).
Але для того, щоб досягти найвищих позицій у пошукових системах по високочастотним (ВЧ) запитам, необхідна чітка стратегія просування туристичного сайту з відповідним бюджетом для закупки гіперпосилань, статей, постових та інших заходів.
З вищенаведеного можна зробити висновок, що будь-який туристичний сайт повинен завжди приносити дохід його власнику. В даний час величезна кількість людей шукає тури через мережу Інтернет, тож зумійте спрямувати їх на свій сайт, і можливо саме вони стануть Вашими клієнтами.
Порада: Якщо Вам потрібне просування Вашого туристичного сайту – зверніть увагу на послугу Продвижение сайта: Turboseo від компанії TurboSeo. Детальна інформація на сайті turboseo.com.ua.
Be the first to comment on "Просування туристичного сайту"