Торгівля гіперпосиланнями на біржі Sape – це по-суті торгівля на ринку вільної (досконалої) конкуренції. Адже визначальний вплив на ціну має попит та пропозиція на посилання визначеної категорії.
Проблема для продавця полягає у тому, щоб визначити таку ціну, щоб і попит на Ваш «товар» був, і щоб продавався він по максимально можливій ціні.
Сама сапа дає нам для орієнтиру певну інформацію – це середня ціна по системі. Особисто я рідко орієнтуюсь на цей показник, адже середня ціна розрахована по абсолютно усіх сайтах системи – і якісних (дорогих) і не дуже (дешевих). Тому, як правило, ціни ставлю вищими чи значно вищими від середніх.
Технологія, яка пропонується нижче, дозволяє визначити оптимальну ціну, при якій Ви будете мати достатньо замовлень і не «продешевите».
Отже, в якийсь момент часу, наприклад сьогодні, Вам потрібно зафіксувати собі на листочку чи деінде наступну інформацію для кожного Вашого сайту (див. малюнок нижче):
-
1. рівень вкладеності та PR сторінки (виділений стовпчик №1)
2. встановлені Вами ціни по сайту (стовпчик №2)
3. скільки продано гіперпосилань на даний момент часу (стовпчик №3)
4. скільки всього є місць (стовпчик №4)
Через деякий час (7-10 днів) потрібно знайти цю інформацію та порівняти, що ж відбулося. І на основі цього порівняння коригуємо ціни на нові посилання:
- якщо кількість проданих гіперпосилань (стовпчик №3) значно зросла – можна збільшити ціну на 5-10%
- якщо кількість посилань зросла незначно – ціну можна залишати без змін або провести незначне підвищення, якщо залишилося мало вільних місць (стовпчик №4)
- якщо кількість посилань не змінилася – трохи знижуємо ціну (на 5-10%)
- якщо кількість проданих посилань зменшилась – також потрібно знизити ціну (на 10% чи більше)
- ну і якщо кількість проданих посилань дуже сильно зменшилась – перевірте, чи бува Яндекс не забанив Ваш сайт.
Таке порівняння потрібно буде провести ще 1-2 рази з інтервалом у 7-10 днів. Таким чином, Ви зможете визначити оптимальні ціни, які допоможуть Вам найефективніше вести продажі через сапу.
При зміні цін будьте обережні – ціни на вже продані гіперпосилання піднімати дуже не бажано, бо у такому випадку більшість оптимізаторів відмовляються від нових вищих цін на куплені ними раніше посилання. Просто не чіпайте «пташку» біля фрази "Не поднимать цену для уже размещенных ссылок".
Leave a comment