Нові тренди в пошуковому просуванні сайтів

Теги: ,

В системі Інтернету технології просування сайтів постійно змінюються, реагуючи на зміни в роботі пошукових систем. У свою чергу пошуковики, крім регулярного впровадження нових алгоритмів, також починають переглядати власні стратегії залежно від методів роботи веб-майстрів та оптимізаторів.

Ще зовсім недавно просування нового сайту проводилося в основному за допомогою нарощування кількості гіперпосилань. Але останнім часом фахівці почали надавати значення такій побудові сайтів, де головна увага приділяється високоякісному контенту.

Більшість сеошників і надалі надають велике значення посиланням з тематичних і не тільки сайтів, особливо якщо такі ресурси мають високий тІЦ і в їх текстах присутні ключі, «заточені» під пошукове просування сайтів. Стала приділятися більша увага безанкорному просуванню. Дійсно, наявність зовнішніх посилань з якісних веб-ресурсів майже завжди враховується пошуковими системами при ранжуванні. Але слід зазначити, що останнім часом фахівці все частіше стали писати і говорити про те, що акцент на закупівлю таких посилань буде помилковим, якщо контент сайту не може виправдати очікування тих, хто вирішить перейти по таких посиланнях. У таких випадках користувач, який перейшов по посиланню і не отримав цінної інформації, швидко покине сайт та більше на нього не повернеться. А «поведінкова» формула ранжування пошукової системи Яндекс стала враховувати дії таких користувачів.

Read also:   Як отримати розширений сніпет у Google

Ще зовсім недавно, проводячи роботу над збільшенням відвідуваності клієнтських ресурсів, сеошники майже не звертали уваги на змістове навантаження та читабельність тексту на сайті, зосереджуючись в основному на точних ключових входженнях. Але на сьогоднішній день ситуація докорінно змінилася. Оптимізатори, замовляючи у копірайтерів тексти, стали вимагати не тільки високої унікальності наданого матеріалу, але і його корисності, зручності структури тексту, наявності у ньому підзаголовків, списків, таблиць, а також стильової відповідності даному ресурсу. Тому одне тільки наповнення веб-сайту унікальним контентом є недостатнім в сучасних умовах.

Звідси можна зробити висновок, що в класичному просуванні сайтів за останній час відбулося зміщення акцентів з одних ключових параметрів на зовсім інші, що в свою чергу суттєво ускладнює конкретні завдання сеошників, при цьому не скасовуючи необхідності грамотної роботи з посиланнями з зовнішніх ресурсів.


Автор:

Юрій Миронов aka Jorgen

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


Be the first to comment on "Нові тренди в пошуковому просуванні сайтів"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*