Сапа запустила систему RTB реклами

Автор:

Юрій Миронов

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


Теги: ,

Декілька днів назад помітив на сайті Сапи нову вкладку – RTB – вона одразу кинулася в очі, бо виділяється на фоні яскравим оранжевим кольором. Вирішив спробувати, що це за така нова система, і сьогодні ділюсь першими враженнями.

RTB (real time bidding) – це свого роду онлайн-аукціон реклами, де торги за відображення баннеру на сайті проходять за долі секунди, поки вантажиться сторінка, і якщо торги відбулися – на сайті відображається оголошення.

Розпочати роботу в системі доволі просто – додаєш сайт, потім вибираєш формат реклами, а система згенерує код, який потрібно вставити у потрібне місце на сайті. На даний час доступні такі формати рекламних банерів:

  • 728x90
  • 468x60
  • 300x250
  • 160x600
  • 240x400

Врахуйте, що викуповуються не всі покази на Вашому сайті, тому бажано в налаштуваннях рекламного місця прописати код «заглушки». Тоді якщо аукціон не відбувся – буде показуватися Ваша реклама із заглушки. Я в заглушку поставив Яндекс Директ.

Результати поки що такі: на одному із сайтів із приблизно 15-и тисяч показів RTB.Sape викуповує 2.5-3 тисячі і за це я маю приблизно пів долара на день. Тематика цього сайту - туризм.

статистика по доходах

Дохід приблизно співставимий з Адсенсом та Директом, але зручно, що на зароблені гроші не потрібно довго чекати, а можна практично одразу їх отримати (якщо бути точним, то зароблене падає на рахунок сапи через 2 дні).

Так що пробуйте, експериментуйте, діліться враженнями.


Be the first to comment on "Сапа запустила систему RTB реклами"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*