Як підвищити ефективність email-розсилок?

Як підвищити ефективність email-розсилок?
Теги: , ,

Email-розсилки відправляються з різними цілями: розповісти клієнтам про акції або новини, повідомити про новий товар, послугу, привітати зі святом і т.д. Але мета не буде досягнута, якщо одержувач не відкриє листа. У зв'язку з цим актуальним є питання - як збільшити відсоток читання Ваших email-ів.

Розглянемо головні чинники, які впливають на відсоток читання і відповідно на ефективність email-розсилок.

Тема листа. Тема повинна бути цікавою, злегка інтригуючою і не дратуючою. Найпривабливіші слова, за результатами досліджень, які варто використовувати при складанні теми листа - наступні: безкоштовно, терміново, важливо, прекрасний, тільки, сьогодні, відео, як, краще, секрет, доставка, продажів, контент, оновлення, набір.

Крім цього, в темі email доцільно використовувати асоціації з часом (наприклад, До Нового року готові?), місцем, числа (10 способів зекономити на авіаперельотах), питання, словоформи «як» (Як вигідно подорожувати під час кризи), інтригуючі слова (сюрприз, шок і т.п.)

Також існує певний набір слів, які дратують одержувачів листів і тим самим знижують відсоток читання розсилок. Це такі слова: умови, упускати, пропозиція, чудовий, п'ятниця, а також все, що пов'язано з грошима: заробити, великі гроші, платити, значки долара ($).

Read also:   Скільки людей на планеті користуються соцмережами?

Що стосується довжини теми - можу сказати, що чим вона коротша - тим краще. Ідеальний варіант - вкластися в текст до 30 знаків. Доведено, що довжина теми більш 60 знаків різко знизить ймовірність читання листа.

Не забувайте, що тема повинна не лише заманювати читача, а й інформувати про те, що його чекає при відкритті листа. Категорично не можна обманювати клієнтів, оскільки ошуканий клієнт в кращому випадку відправить лист в спам або відмовиться від розсилки, в гіршому - припинить бути Вашим клієнтом.

Перше речення. При одержанні листа крім теми і відправника, підписник побачить початкову частину листа. Тому починайте лист так, щоб з першого речення читачеві стало зрозуміло, про що лист і що його чекає далі.

Персоналізація. На ефективність e-mail розсилок також впливає використання імені одержувача в темі і в тексті листа.

Врахуйте, що звертатися по імені краще, ніж використовувати прізвище-ім'я, або прізвище-ініціали. Якщо інформація про ім'я недоступна, тоді можна використовувати шаблонний вираз «Дорогий (або шановний) клієнт».

Read also:   Вірусна реклама

Також важливо, щоб користувач зрозумів, від кого лист. Не дуже добре, якщо користувач отримує листа від загадкового robot з адреси info@company.ua. НАйкраще, якщо в полі «Відправник» буде фігурувати ім'я або ім'я-прізвище відправника (Ірина Іванюк iryna.ivanyuk@company.ua).

Спам. Цікава, красива і грамотно персоналізована розсилка не принесе жодного результату, якщо потрапить у папку «Спам». Відправити листа до спаму може зробити як поштова програма, так і сам користувач. Часті причини попадання листів до папки «Спам»:

  • в темі листа присутній обманний текст типу Re:, Fwd;
  • ТЕМА ЛИСТА НАБРАНА КАПСЛОКОМ;
  • в темі багато знаків оклику і/або знаків питання;
  • користувач не підписувався на Вашу розсилку (це вже точно спам).

Час розсилки. Розсилки найкраще робити або в першій половині дня у вівторок, середу, четвер або ж під час вихідних, коли пошта користувача не надто заповнена листами і він з більшою ймовірністю прочитає Ваше послання.

Без сумніву, не менш важливим фактором ефективності email-розсилки є сам текст листа, його стиль і оформлення, обсяг тексту - але це вже тема для іншої статті.


Автор:

Юрій Миронов

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


Leave a comment

Your email address will not be published.


*