Мережа Інтернет у наш час – це глобальний електронний ринок, де можна вже не тільки спілкуватися, але й здійснювати бізнес-операції, проводити платежі, розміщувати рекламу. Вже не так часто зустрінеш компанію, яка не має власного веб-сайту, хоча просто «мати» веб-сайт не достатньо, потрібно ще, щоб його відвідували потенційні покупці, а для цього здійснюється просування сайту в Інтернеті.
Для того, щоб користувач (Ваш майбутній покупець), шукаючи потрібну річ або послугу в пошуковій системі потрапив саме на Ваш сайт, використовується пошукове просування сайту або SEO (Search Engine Optimization). SEO – це дії, спрямовані на покращення рейтингу сайту в пошукових системах за тематичними запитами користувачів і, як наслідок, зростання цільового трафіку, що надходить із пошукових систем.
SEO - це також ефективна технологія просування сайту в Інтернеті, необхідна не тільки для підвищення позицій за результатами запитів в пошукових системах, але й для формування позитивного іміджу веб-ресурсу (а також організації, яку він представляє в Інтернеті).
Основними етапами SEO є:
- аналіз ринку та дій конкурентів;
- проведення аудиту сайту;
- удосконалення структури сайту;
- формування семантичного ядра;
- пошук та виправлення технічних помилок на сайті (внутрішня оптимізація);
- удосконалення дизайну, юзабіліті;
- робота із зовнішніми чинниками, посиланнями (зовнішня оптимізація);
- аналіз отриманих результатів.
Мабуть, найважливішою особливістю сучасного SEO є мінливість правил. Існує багато важливих критеріїв для просування сайту. На даний час для потрапляння в ТОП Google важливими є такі, як наявність мобільної версії сайту, локальне просування, поведінкові фактори, якісне (у першу чергу) та кількісне нарощування маси посилань та ін.
SEO є однією з передових технологій Інтернет-маркетингу. Як показує досвід, у сучасному Інтернет-просторі неефективно застосовувати тільки пошукову оптимізацію. Оскільки вимоги і критерії оцінки веб-ресурсів постійно модернізуються й ускладнюються як пошуковими системами, так і користувачами, необхідно використовувати комплексні заходи з просування сайту, а саме сукупність SEO, SMO (оптимізація сайту під соціальні мережі) та SMM (просування в соціальних мережах). Більше того, сьогодні пошукова оптимізація переживає кількісну кризу, причиною якої є висока конкуренція в галузі. Вийти з цієї кризи можливо, на думку експертів, завдяки комплексному підході до просування сайту. Такий комплексний підхід сприяє досягненню очікуваних результатів та підтримання стабільних позицій сайту у майбутньому.
І ще одним інструментом просування, який з’явився в результаті об’єднання SEO та PR (зв’язки з громадськістю), є SERM (Search Engine Reputation Management) – управління репутацією в пошукових системах, а саме збільшення кількості позитивної інформації про організацію та її бізнес. Даний інструмент спрямований на підтримку репутації організації і сприяє не тільки її просуванню в мережі Інтернет, а й успішній діяльності загалом.
Be the first to comment on "SEO як ефективна технологія просування сайтів"