Головні тренди SEO в 2020 році

SEO trends 2020
Теги: ,

Технології пошукової оптимізації сайтів (SEO) постійно змінюються, удосконалюються, розвиваються. З постійними змінами алгоритмів ранжування сайтів пошуковими системами методи оптимізації, які є дієвими на сьогодні, завтра можуть застаріти. Тому сеошнику потрібно постійно «бути в тонусі», володіти актуальною інформацією для того, щоб вчасно реагувати на потреби ринку.

2020 рік вніс свої корективи, і тому важливо знати, що можна зробити, щоб сайт займав високі позиції у пошуковій видачі, отримував органічний трафік при мінімально можливих затратах часу та грошей. Такі чинники, як мобільний пошук, featured snippet, голосовий пошук, є одними із актуальних трендів SEO.

Нижче наведено огляд найважливіших тенденцій у SEO-2020.

1. EAT SEO

EAT (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) – у перекладі означає експертність, авторитетність, достовірність. Це стосується стандартів та рекомендацій щодо вмісту, яких повинен дотримуватися кожен веб-сайт, щоб займати високі позиції у результатах пошуку.

Експертність означає, що автор володіє глибокими знаннями або ще краще має власний досвід у визначеній галузі. Наприклад на запитання, «Як почуває себе хворий на рак?» краще зможе відповісти сам хворий, аніж лікар. Google хоче, щоб контент створювали експерти, знавці своєї справи.

Авторитетність передбачає наявність відгуків, посилань на авторитетні ресурси та людей. І хоча це здебільшого стосується медичних, юридичних та фінансових тематик, позаяк може вплинути на здоров'я, життя та стан фінансів користувачів Інтернету, інші веб-сайти також повинні по можливості надавати авторські дані, посилання на сайти інформагентств та офіційні сайти. За авторитетне джерело Google також вважає Вікіпедію.

Достовірність означає точність та правдивість контенту, дуже бажана наявність SSL-сертифікату (як його отримати – читайте тут), якщо це, наприклад, сайт компанії – наявність фізичної адреси, телефонів, а не лише контакт-форми на сайті і т.п. Усе це можуть оцінювати асесори.

Отож, будь-який новий контент на веб-сайті повинен створюватися у відповідності до стандартів EAT SEO, щоб досягати високих рейтингів у пошуку.

2: Швидкість завантаження сторінок сайту

Швидкість сайту та швидкість сторінки - одна з важливих тенденцій SEO-2020. SEO-компанії по всьому світу провели дослідження щодо того, як швидкість завантаження сторінки може вплинути на рейтинг веб-сайту. У сучасному світі, де дані зазвичай доступні нам за лічені секунди, затримки у відображенні контенту залишають негативне враження у користувачів та погіршують поведінкові фактори. Повільний веб-сайт призводить до високого показника відмов, а це не є добре для SEO.

Read also:   Всім привіт!

Висновки експертів щодо тенденцій SEO 2020 року говорять про те, що TTFB (Time to First Byte, час до першого байту) є надзвичайно важливим чинником, який враховується під час ранжування сайтів. По суті це час, необхідний для завантаження чи відображення першого вмісту після натискання на посилання. В ідеалі, якщо мова йде про сайти електронної комерції, сторінки повинні завантажуватися до 3 секунд. Згідно з висновком Blue Corona, платформи маркетингових рішень, «Якщо сайт електронної комерції заробляє 100 тис. доларів на день, затримка на 1 секунду може призвести до втрати продажів на 2,5 мільйони доларів щороку». Аналогічно, згідно з дослідженням, проведеним Amazon, було виявлено, що компанія втратить 1,6 млрд. доларів на рік, якщо швидкість їх сайту зменшиться лише на 1 секунду!

Таким чином, підвищуйте швидкість завантаження сторінок, щоб знизити показник відмов та збільшити дохід.

3. Featured Snippets

Featured snippet або Розширений сніпет або Блок з відповідями вибирається з веб-сайту згори результатів пошуку Гугла, а блок відображається під платними оголошеннями та вище першого органічного результату. Google визначає такі фрагменти як «Нульова позиція», оскільки вона відображається до першого органічного результату.

Featured Snippet

Існує кілька варіантів таких сніпетів:

  • Абзац або поле визначення - відображається в абзаці і часто використовується для відповіді на запитання: Що таке? Коли? Хто? Чому?
  • Список - дає результати або відповіді у нумерованому списку або точковому форматі.
  • Таблиця - містить доволі багато числових даних, таких як ціна, ставки, роки тощо.
  • Графік – його ви, наприклад, зможете побачити, якщо напишете запит статистика коронавірусу у світі. Джерелом у цьому випадку буде Вікіпедія.
  • Відео та інші.

Якщо вміст веб-сайту відображається у такому блоці, це свідчить про надійність, достовірність веб-сайту. Якщо, наприклад, веб-сайт невеликої компанії має якісний вміст, функція Featured Snippet допоможе йому конкурувати з більшими компаніями.

4. Внутрішня перелінковка

Це ще одна важлива техніка, яка по праву зайняла своє місце у головних трендах SEO-2020. За допомогою внутрішнього гіперпосилання певна сторінка пов’язується з іншою сторінкою на тому ж веб-сайті.

Завдяки ефективній внутрішній перелінковці пошукова система здатна краще виявляти та індексувати сторінки на сайті. Це допомагає їй «зрозуміти» архітектуру певного веб-сайту. Якщо якась сторінка знаходиться далеко від головної сторінки веб-сайту і не є добре пов'язаною через внутрішні посилання, пошуковій системі та користувачеві буде важко дістатися до неї. Кількість внутрішніх гіперпосилань вказує на важливість сторінки для веб-майстра, а також і для пошукової системи.

Внутрішні гіперпосилання допомагають користувачам легше досліджувати веб-сайт. Коли користувачі можуть без особливих зусиль знайти потрібний вміст, вони зазвичай проводять більше часу на певному веб-сайті. Отже,зменшуються показники відмов та покращуються поведінкові фактори.

Врахуйте, що кількість посилань на сторінку має бути оптимальною. Внутрішні посилання зазвичай слід розміщувати прямо на початку або вгорі сторінки, щоб користувачі могли взяти до відома посилання та відразу натиснути на нього. Старі статті повинні регулярно пов'язуватися з новими статтями. Також наприкінці статті варто розміщувати посилання на подібні за тематикою матеріали. Для блогів на WordPress для цього існує ряд плагінів, внутрішню перелінковку також часто роблять «вручну» при написанні нової статті.

Приклад сайту з ідеальною внутрішньою перелінковкою – це Вікіпедія.

Ефективне використання внутрішніх гіперпосилань може покращити ефективність роботи веб-сайту та його пошукового просування.

5: Пошук по зображеннях

Візуальні тенденції також важливо згадати у розмові про головні тенденції SEO 2020 року. Фото і картинки тепер є частиною загальної пошукової видачі, а не лише розділу «Зображення», потрапляючи у видачу вище результатів пошуку. Для цілей оптимізації зображення повинні бути належним чином розмічені, позначені тегами <alt> і <title> та доповнені необхідною інформацією.

Детальніше про оптимізацію зображень читайте тут.

6. Відео

Відео стає усе популярнішим джерелом розваг та інформації. Із поширенням швидкісного Інтернету, у тому числі й мобільного, все більше людей використовує відеоконтент. Користувачі тепер шукають його не лише для розваги, але й для пошуку відповідей на запитання. Наприклад, про те, як приготувати борщ.

відео в результатах пошуку

За інформацією Zenith Media, на споживання відеоконтенту люди витрачали в 2018 році в середньому 67 хвилин на день. Очікується, що 2021 року цей показник досягне 100 хвилин.

Для того, щоб покращити результати пошуку, відповідні ключові слова повинні з’являтися у заголовках і в описі відеоролика. Для кращої взаємодії з клієнтами важливо використовувати якісну картинку, звук. Це також збільшить органічний трафік до веб-сайту та посилить довіру серед клієнтів.

Таким чином, якісні відеозаписи можуть використовуватися як сеошниками для просування комерційних проектів, так і блогерами для популяризації своїх ресурсів та збільшення доходів з реклами. Інформація, наявна на відео, швидше привертає увагу. Відеоконтент – дуже важлива тенденція у SEO-2020.

7. Голосовий пошук

Зі збільшенням використання смартфонів зріс і обсяг голосового пошуку через Інтернет. За останній десяток років у голосовому пошуку спостерігається поступовий постійний ріст і, якщо вірити статистиці ComScore, 50% усіх пошуків у світі вже голосові.

Голосовий пошук має свої особливості і їх потрібно враховувати у просуванні. Хоча сеошники не люблять довгих ключів, особливістю голосового пошуку є довші запити, тому що вимовити людині все таки легше, ніж написати. Не забувайте також і про «людське» формулювання – якщо у рядку пошуку Google людина може написати доставка піци львів, то у голосовому пошуку скаже, скоріш за все, доставка піци у Львові або ж замовити піцу у Львові.

Голосовий пошук як тренд SEO в 2020 році відбувся. Він і надалі впливатиме на SEO та веб-сайти.

Висновок

Таким чином, SEO продовжує бути актуальною технологією у 2020 році. Тенденції змінюються, але актуальною залишається вимога, щоб користувачі отримували відповідні результати для своїх запитів, а веб-сайти з якісним вмістом продовжували отримувати органічний трафік.

Незалежно від галузі, до якої належить компанія, вона повинна працювати над покращенням своєї присутності в Інтернеті. Це забезпечить підвищення довіри клієнтів, продажів та доходів.


Автор:

Юрій Миронов

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


Leave a comment

Your email address will not be published.


*