Усім привіт! Колись, у далекому 2012-му я вже писав подібний пост. Час пройшов, змінились тренди, доводиться пристосовуватися до сучасних реалій ринку Інтернет-реклами. Отже, тут я не публікую ніяких цифр у грошах, а наводжу дані, які варіанти спрацьовують у мене краще, а які не дуже.
Розрахунки були зроблені за даними по доходах у 2020 році. Тут також враховані прямі замовлення реклами (статті, баннери, ссилки), в обхід сервісів.
Для порівняння - нижче діаграмка, яку я малював у 2012 році.
- Отож, на першому місці у мене традиційно Сапа, хоча за останні роки вона різко втратила свої позиції та розмір доходів суттєво зменшився.
- Біржі вічних статей та гіперпосилань. Найкраще мені зараз працюється з Collaborator та Miralinks. GoGetLinks пасе задніх, GetGoodLinks взагалі здох. Особливо за останній місяць зростає попит на статті, не дивлячись на літо.
- Прямі замовлення статей, ссилок, банерів. Я вдячний передовсім постійним клієнтам, бо найбільша частка замовлень саме від них.
- Контекстна реклама від Google AdSense. Блоки Яндекс Директ зняв, відколи Яндекс заборонили в Україні. Частка надходжень від контекстної реклами невелика, але стабільна і практично не змінювалася з роками. Контекст наразі дає не дуже добру віддачу, на мою думку, це пов'язано з кризою на ринку Інтернет-реклами через коронавірус. Особливо "впав" туризм.
- Інші види заробітку – 5%. Тут всяке різне, випадкові замовлення і заробітки. Тізери навіть не включаю у цей рейтинг, бо приносять останнім часом сущі копійки.
Як висновок. Сапа поступово втрачає свої позиції, але поки дає непогані доходи, тому від неї відмовлятися не збираюсь. Усе більший попит на "вічне" розміщення статей зі ссилками. Все більші вимоги ставлять замовними до якості статей - заголовки, списки, картинки (трохи згодом про це ще напишу). Мушу думати про щось нове, бо старі схеми вже не дають бажаної віддачі.
А як у Вас зараз ідуть справи на ниві Інтернет-заробітку?
Be the first to comment on "Мій новий рейтинг сервісів для онлайн-заробітку"