Сучасні веб-майстри, власники сайтів і бізнесів усе частіше стикаються із необхідністю комплексного просування сайтів, що включає в себе низку оптимізаційних, технічних, маркетингових і рекламних заходів. Такий підхід забезпечує водночас швидкий ефект (наприклад, завдяки розміщенню реклами) та поступове покращення позицій сайту у пошукових системах (завдяки SEO).
Таке комплексне просування проводиться, зазвичай, за 2-ма напрямками:
- SEM – Search Engine Marketing - пошуковий маркетинг, який включає у себе:
- SEO – Search Engine Optimization - пошукова оптимізація
- SEA - Search Engine Advertising - реклама у пошуку
- SMM – Social Media Marketing - маркетинг у соціальних мережах, який включає:
- SMO – Social Media Optimization - соціальне просування
- SMA - Social Media Advertising - реклама у соціальних мережах
SEO або пошукова оптимізація передбачає отримання органічного трафіку із пошукових систем. Грамотне SEO допомагає покращити "видимість" сайту у пошукових системах та отримувати цільових відвідувачів цілком безкоштовно (якщо не рахувати витрат на саме просування).
SEA, на відміну від SEO, передбачає покупку цільових відвідувачів, тобто реклами. Власник веб-сайту платить, скажімо, Google, щоб показувати свою рекламу у пошукової системі. Гугл не продає місця урезультатах пошуку, але Ваш веб-сайт може відображатися, наприклад, вище результатів пошуку у блоці з рекламою, коли користувач здійснює пошук по відповідних ключових словах. Коли користувач клікне по рекламі - рекламодавець за це заплатить.
Гугл показує зазвичай від 1 до 4 оголошень, наприклад так:
SMO стосується просування у соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, Twitter та інших. Роботи по соціальному просуванню покликані зробити Ваш профіль та продукти більш помітними у соціальних медіа, щоб цільовій аудиторії було легко їх знаходити. Розміщення контенту, картинок, інфографіки, різні акції, конкурси та опитування - все це SMO.
І накінець - SMA передбачає покупку реклами у соціальних мережах. На скріні нижче приклад реклами у Фейсбуці (подібно до звичайного поста, але є позначка, що це реклама).
Також не варто забувати і про контексту, банерну, тізерну і офлайнову рекламу. Конкретні маркетингові рішення приймаються враховуючи специфіку продукту та бюджету замовника.
Якщо Ви розвиваєте свій бізнес та прагнете охопити якнайширшу цільову аудиторію засобами Інтернету, використовуйте по максимуму можливості сучасних технологій просування та реклами.
Дуже професійно написано, дякую. Ну а я раджу детальніше зупинитись на SMO. З нього починається якісне SMM. Ось в цій статті більш детально про цеhttps://www.bizmaster.xyz/2017/04/chy-isnue-bezkoshtovnyi-smm-guide-po-smm.html