Не SEO єдиним. Що таке SEM, SEA, SMM, SMO і SMA?

SEO, SMM, SEM
Теги: , ,

Сучасні веб-майстри, власники сайтів і бізнесів усе частіше стикаються із необхідністю комплексного просування сайтів, що включає в себе низку оптимізаційних, технічних, маркетингових і рекламних заходів. Такий підхід забезпечує водночас швидкий ефект (наприклад, завдяки розміщенню реклами) та поступове покращення позицій сайту у пошукових системах (завдяки SEO).

Таке комплексне просування проводиться, зазвичай, за 2-ма напрямками:

  1. SEMSearch Engine Marketing - пошуковий маркетинг, який включає у себе:
    • SEOSearch Engine Optimization - пошукова оптимізація
    • SEA - Search Engine Advertising - реклама у пошуку
  2. SMMSocial Media Marketing - маркетинг у соціальних мережах, який включає:
    • SMOSocial Media Optimization - соціальне просування
    • SMA - Social Media Advertising - реклама у соціальних мережах

Digital Marketing

SEO або пошукова оптимізація передбачає отримання органічного трафіку із пошукових систем. Грамотне SEO допомагає покращити "видимість" сайту у пошукових системах та отримувати цільових відвідувачів цілком безкоштовно (якщо не рахувати витрат на саме просування).

SEA, на відміну від SEO, передбачає покупку цільових відвідувачів, тобто реклами. Власник веб-сайту платить, скажімо, Google, щоб показувати свою рекламу у пошукової системі. Гугл не продає місця урезультатах пошуку, але Ваш веб-сайт може відображатися, наприклад, вище результатів пошуку у блоці з рекламою, коли користувач здійснює пошук по відповідних ключових словах. Коли користувач клікне по рекламі - рекламодавець за це заплатить.

Гугл показує зазвичай від 1 до 4 оголошень, наприклад так:

реклама у Google

SMO стосується просування у соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, Twitter та інших. Роботи по соціальному просуванню покликані зробити Ваш профіль та продукти більш помітними у соціальних медіа, щоб цільовій аудиторії було легко їх знаходити. Розміщення контенту, картинок, інфографіки, різні акції, конкурси та опитування - все це SMO.

І накінець - SMA передбачає покупку реклами у соціальних мережах. На скріні нижче приклад реклами у Фейсбуці (подібно до звичайного поста, але є позначка, що це реклама).

реклама у Facebook

Також не варто забувати і про контексту, банерну, тізерну і офлайнову рекламу. Конкретні маркетингові рішення приймаються враховуючи специфіку продукту та бюджету замовника.

Якщо Ви розвиваєте свій бізнес та прагнете охопити якнайширшу цільову аудиторію засобами Інтернету, використовуйте по максимуму можливості сучасних технологій просування та реклами.


Автор:

Юрій Миронов

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


Be the first to comment on "Не SEO єдиним. Що таке SEM, SEA, SMM, SMO і SMA?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*