Коли Ви задаєте якесь запитання у Google або шукаєте якесь ключове слово, може з’явитися спеціальний блок інформації, який відомий як розширений сніпет або рекомендований сніпет (англійською – featured snippet).
Цей блок може містити певне визначення у відповідь на запит користувача з посиланням на веб-сторінку, відповідь на запитання, перелік порад, таблицю, результати спортивного матчу, контактні дані, зірочки рейтингу, зображення, відео або ж мапу, у залежності від того, що саме шукаєте. І з’являється такий блок вище над результатами пошуку.
Як приклад на скріні нижче наведено сніпет, сформований для статті з цього блогу. Стаття була написана 3 дні тому.
Зрозуміло, що такий результат привертає більше уваги, і сторінка, яка потрапила у такий блок, може збирати значно більше трафіку від розміщених нижче. Хоча у випадку із визначенням якогось терміну – то може і не збирати, бо користувач отримує відповідь на своє запитання прямо у результатах пошуку. Як, наприклад, тут:
До речі, Ви можете і відмовитись від featured snippet, використовуючи мета-тег <meta name="googlebot" content="nosnippet"> на своїй сторінці.
Якщо Ви працюєте над якістю сайту, контенту на ньому і бажаєте підвищити ймовірність формування Гуглом таких розширених сніпетів для Вашого сайту, наводжу декілька порад, як цього можна досягти.
- Використовуйте структуровані дані (мікророзмітку) у коді сторінок. Ось поради самого Гугла, як це робити https://developers.google.com/search/docs/data-types/article. Для створення структурованих даних можна використовувати і ось такий генератор. У Вордпресі можна користуватися плагіном WP SEO Structured Data Schema або All In One Schema Rich Snippets.
- Структуруйте якнайкраще свою статтю, використовуючи підзаголовки h2, h3 і т.д. Google часто бере теги h2, коли формує список у сніпеті. Також використовуйте списки, позначені тегами li.
- Обов’язково заповняйте мета-тег description.
- Якщо у тексті є визначення термінів, понять – формулюйте відповідь так, що вкластись у 40-60 слів (або, навпаки, розширити пояснення до таких меж). На скрінштоті вище пояснення про сеошника і сео саме на 42 слова.
- Працюйте над поведінковими факторами. Дослідження показують, що чим більше часу користувачі проводять на конкретній сторінці, тим більша ймовірність отримати featured snippet. Зменшуйте кількість відмов, скорочуйте час завантаження сторінок.
- Публікуйте якісний та унікальний контент, посилаючись для підтвердження фактів на авторитетні сайти, офіційні веб-ресурси, Вікіпедію. І загалом слідуйте рекомендаціям Google щодо якісного контенту.
- Використовуйте у тексті таблиці для представлення чи узагальнення інформації.
- Проводьте оптимізацію зображень, фото на сайті.
- Обов’язково оптимізуйте сайт для мобільних пристроїв і мобільного пошуку. Якщо цього не зробити, ймовірність потрапити у рекомендований блок інформації дуже мала.
- Потурбуйтесь, щоб сайт отримав SSL-сертифікат. Як це зробити – читайте тут.
Це далеко не вичерпна стаття про розширені сніпети, значно більше уваги потрібно приділити структурованим даним (зроблено). Тому продовження, сподіваюсь, буде...
Leave a comment