Instagram - соціальна мережа для візуалів. Тут, як ні в якій іншій мережі, необхідне відчуття стилю і смаку. Барвисті фотографії та унікальний контент - ось база, без якої не вийде суттєво збільшити кількість підписників. А щоб по максимуму використовувати цей маркетинговий канал, скористайтеся моїми порадами.
1. Постіть регулярно, принаймні раз на день
В на початку 2015 року команда сервісу аналізу соціальних медіа Quintly проаналізувала понад 5000 профілів, щоб дізнатися, скільки в середньому постів з'являється в акаунті Instagram на день. Виявилось, що акаунти з найбільшою кількістю підписників розміщували 2 або 3 фотографії в день. Ці дані дозволяють припустити, що більш успішні акаунти розміщують новий контент частіше:
Джерело: https://press.quintly.com/documents/26127.
Головний висновок - постіть в Instagram частіше. Бренди, які регулярно розміщують нові фото в Instagram, отримують кращі результати. Залучення підписників в Інстаграмі здійснюється за тим же алгоритмом, що і для Фейсбуку, і регулярність виглядає ключовим фактором того, щоб ваші пости з'являлися в верхній частині стрічок користувачів.
2. Привертайте увагу контентом
Навіть найдорожчі методи просування не врятують профіль з поганим контентом. В Instagram картинка вирішує все: значення має і якість фото, і єдність стилю. Коли новий відвідувач заходить в Ваш аккаунт, він має зрозуміти, який контент буде бачити в своїй стрічці, якщо підпишеться. Не варто вводити користувача в оману. Всі Ваші фото і відео повинні вписуватися в єдину тематику, бачення, стиль.
3. Правильно використовуйте хештеги
Було проведено багато досліджень хештегов, і, здається, в жодній іншій соціальній мережі вони не є настільки ж важливими, як в Instagram. Правильний хештег може донести зображення до більшої цільової аудиторії. Іншими словами, хештег може стати дієвим інструментом зростання популярності аккаунта.
Дослідження TrackMaven показало, що найвищий рівень залученості дають пости в Instagram з 11 і більше хештегами:
Які хештеги використовувати?
Пошук потрібних хештегів для додавання до постів може виявитися непростим завданням. Один із способів - подивитися, які хештеги використовуються в аналогічних випадках. Можна спростити цей процес за допомогою функції пошуку і запису хештегів, що мають відношення до вашого бренду. Інший спосіб пошуку хештегів - перевірити 100 кращих хештегів з Websta. Також можна використовувати цей сервіс для пошуку релевантних ключових слів і популярних акаунтів.
4. Фолловінґ
Куди ж без нього? Якщо хочете залучити підписників, Вам самим теж слід підписатися на акаунти своїх потенційних і поточних клієнтів, причому тут цей процес можна перетворити і в непогану комунікацію. За хештегами, геолокацією або іншим чином знаходите відповідні аккаунти, підписуєтеся на них, заходите до них на сторінки, ставите лайки, залишаєте коментарі - тобто робите все те, що зазвичай робить звичайний користувач Instagram. Головним результатом описаної вище стратегії стане те, що час, витрачений на спілкування з друзями, може окупитися новими підписниками. І це стане дуже хорошим фундаментом для нового аккаунту.
5. Використовуйте правильні фільтри
Різноманітні фільтри Instagram не лише роблять використання сервісу цікавим - вибір правильного фільтра може дати більшу кількість переглядів. Дослідники з Georgia Tech і Yahoo Labs проаналізували мільйони фотографій і порівняли дані щодо того, як часто вони переглядаються і коментуються. В результаті з'ясувалося, що для фото з фільтрами ймовірність перегляду на 21% вище, а ймовірність отримати коментар - на 45%, ніж для фото без фільтрів.
Після вивчення п'яти різних типів фільтрів дослідники прийшли до висновку, що найбільше шанси бути переглянутим збільшують фільтри експозиції, а прокоментованим - фільтри "теплоти".
6. Використовуйте смайли
Смайли стали універсальним способом вираження емоцій - у звіті Instagram йдеться, що на сьогодні день майже 50% всіх постів та коментарів містять смайлик або два. Розміщення смайликів у постах робить їх привабливішими та "читабельнішими".
7. Конкурси фотографій
Один із способів залучити нових підписників на сторінку - організувати конкурс фотографій, обов'язково додавши в умови підписку на Вашу сторінку.
Не забувайте використовувати конкурсні хештеги і розповідати про нього на сайті та в інших акаунтах в соціальних мережах. У цього способу є один великий мінус - люди, які підписалися заради конкурсу, можуть в подальшому не брати участь в житті сторінки, так як приходять лише за призами.
8. Діліться контентом, створеним користувачами
Робиться це так - беруть цікавий та релевантний контент різних користувачів і розміщують його в своїх соціальних акаунтах, не забувши при цьому подякувати авторам матеріалів.
9. Кросплатформенне просування
Instagram дозволяє легко обмінюватися зображеннями з Facebook, Twitter та іншими платформами. Використання різних платформ є хорошою тактикою, яка дозволить збільшити охоплення аудиторії. Також можна спробувати вставляти фотографії з Instagram у записи на своєму блозі або додавати вставки з Instagram на сторінку в Facebook.
Дослідження Buzzsumo понад мільярд повідомлень з 3 мільйонів корпоративних сторінок показало, що зображення, розміщені на Facebook за допомогою Instagram, ініціювали на 23% більше залучення користувачів, ніж просто опубліковані зображення:
10. Знімайте та публікуйте відео
Відео - ще один важливий напрямок, на якому можна зосередити свої зусилля по збільшенню підписників в Інстаграмі. Дослідження, проведене Locowise, показало, що на пости з відео припадає в 1.8 рази більше коментарів.
І головне правило (чи порада) - будьте унікальними, корисними та відритими, тоді Ви зможете швидко збільшити число підписників без додаткових зусиль.
Be the first to comment on "Як збільшити кількість підписників в Інстаграмі"