Головні тренди SEO в 2021 році

SEO - 2021
Теги:

Технології пошукових систем продовжують постійно удосконалюватися, розвиватися. Комусь це вигідно (найперше, звичайним користувачам, споживачам), інші можуть і постраждати (найперше веб-майстри, які користуються різними «темними» методами просування.

Ніхто не хоче випробовувати на собі чи на своїх сайтах санкції нових алгоритмів, тому слід бути в курсі актуальних тенденцій та розуміти їх потенційний вплив. Усвідомлення того, що відбувається, допоможе розвиватися у правильному напрямку, бути в ТОПі та уникати санкцій пошукових систем.

Нижче наведено огляд найважливіших тенденцій SEO у 2021 році (про головні SEO-тренди попереднього року читайте тут).

1. Core Web Vitals як фактор ранжування

Ще у травні минулого року Google оголосив три нові показники, які називаються Core Web Vitals, які будуть використовуватися для вимірювання досвіду роботи користувачів: завантаження, інтерактивність та візуальна стабільність. Всі три показники в основному пов’язані лише з одним, а це швидкість сторінки: наскільки швидко сторінка завантажується, як швидко вона стає інтерактивною та наскільки стабільною вона є під час завантаження.

Core Web Vitals є одним із важливих факторів рейтингу Google у 2021 року, тобто потрібно пильно стежити за ними, щоб потрапляти на перші сторінки у пошуковій видачі. Тобто, чим більше Ваш веб-сайт зосереджений на задоволенні потреб користувачів, тим кращими будуть Ваші результати.

2. «Мобільний» пошук

Із кожним роком щораз більше людей здійснюють пошук через мобільні пристрої поступово відходячи від ноутбуків і десктопів. Якщо дизайн Вашого сайту пристосований лише для настільних комп’ютерів, а не для мобільних пристроїв, це дуже і дуже погано. Адже результати мобільного і звичайного пошуку зараз відрізняються. Тому на ноутбуці в пошуковій видачі ви можете бути в топі, а на мобільному в попі (соррі за лайку). Тому наскільки «мобільний» SEO і визначає в основному ефективність зусиль по оптимізації останнім часом.

Read also:   Нові тренди в пошуковому просуванні сайтів

3. Zero-click видача

Google постійно збільшує кількість результатів пошуку на «нульовій позиції». Багато з них останнім часом є локальними. Як отримати розширений сніпет та потрапити на «нульову позицію» у Гуглі читайте тут, але якщо Ви просуваєте не просто інформаційний сайт, а бізнес – майте на увазі, що важливо мати обліковий запис у Google My Business.

Zero-click видача

4. Алгоритми Google BERT та SMITH

Як і у більшості галузей, штучний інтелект також змінює сферу Інтернет-маркетингу і SEO. Причиною цьому є персоналізація, яку забезпечує штучний інтелект, а Google використовує його у своїх алгоритмах пошуку, щоб забезпечити користувачів відповідями на запитання, які вони шукають.

Алгоритм Google BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) використовує машинне навчання та обробку природних мов, щоб краще розуміти пошуки та те, що користувачі насправді шукають. Він працює більш ніж на 70 мовах і майже для кожного запиту на англійській мові Google. З оновленням BERT від Google боти пошукової системи Google стали набагато більш «розмовними», тож тепер алгоритм Google може інтерпретувати намір шукача. Простими словами, тепер Google може розуміти вже майже як людський мозок.

Read also:   SEO-додатки для Android: gAnalytics

Новий алгоритм Google SMITH (Siamese Multi-depth Transformer-based Hierarchical) базується на алгоритмі BERT. І якщо BERT здатен розуміти у контексті речення, алгоритм SMITH навчений розуміти у контексті всього документа.

5. Голосовий пошук

Голосовий пошук, без сумніву, змінить спосіб взаємодії світу з пошуковими системами. За даними Google, 27% користувачів використовують голосовий пошук на своїх мобільних телефонах. Враховуйте, що більшість запитів голосового пошуку є довгими і дуже конкретними. Оскільки все більше людей використовують пошук голосом, оптимізація голосового пошуку стає щораз актуальнішою, і, очікую, що вона продовжить цю тенденцію й у наступному році.

6. Відеоконтент

Оскільки вплив YouTube на SEO продовжує зростати, варто пам’ятати, що якісно оптимізовані сайти повинні містити відеоконтент. Такі сторінки можуть ранжуватися краще за інші по специфічних запитах та приводити на сайт зацікавлених читачів і покупців. Але як краще оптимізувати відеоконтент для пошукових систем? Почніть з оптимізації назви та опису Вашого відеоканалу (якщо ще цього не зробили). Врахуйте, що відеоролики повинні озвучувати цільові ключові слова.

7. Брендинг та EAT SEO

Бренди - це майбутнє SEO. SEO переходить до брендингу та авторитету. Чим популярнішим та автентичнішим буде Ваш бренд, тим вищим буде Ваш рейтинг у Google. Ось чому Вам слід докладати зусиль для покращення репутації свого бренду. Поставте йому головний пріоритет у Вашій стратегії SEO. Підвищуйте обізнаність про бренд, щоб збільшити пошукові запити щодо бренду. Запити брендів - це прихований фактор ранжування, який допоможе отримати вищий рейтинг

Read also:   Штучний інтелект у пошукових технологіях

Згідно принципу EAT (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness – експертність, авторитетність, достовірність), публікація інформації про Вашого бізнес в Інтернет-ЗМІ, повні, добре описані авторські профілі (включаючи кваліфікацію та визнання), адреси, деталі про засновників, нагороди, якнайповніші контактні дані тощо допомагають покращити EAT Вашого веб-сайту.

8. Якісні зворотні посилання

Джон Мюллер, експерт з якості пошуку Google, заявив, що одне високоякісне зворотне посилання з новинного топ-сайту є ціннішим за мільйони низькоякісних посилань з інших веб-сайтів. Це означає, що якщо Ви добре працюєте у плані PR, це може бути навіть краще, ніж просто застосовувати традиційні технології SEO. Ясно, що це дорого та довго, але дуже дієво. Традиційне SEO у поєднанні з паблік рілейшнз може бути оптимальним рішенням.

Висновок

Підсумовуючи все вищевикладене відзначу, що у 2021 році головний акцент варто робити на якості наповнення та взаємодії. Тобто все, що робиться у плані SEO, має робитися, щоб користувач відчував комфорт при користуванні сайтом, зацікавленість і головне – знаходив відповіді на свої запитання.


Автор:

Юрій Миронов

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


Be the first to comment on "Головні тренди SEO в 2021 році"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*