За останні кілька років сфера електронної комерції стала неймовірно популярною. У 2020 році більше 2 млрд. людей придбало товари або послуги онлайн, водночас eCommerce продажі по США перевищили 4.2 трлн. $. Напрямок eCommerce вважається одним з найбільш перспективних для заробляння грошей. Як же створити успішний веб-магазин?
1. Знайдіть свою нішу
Успішна робота в сфері електронної комерції передбачає, що Ви робите те, що любите, і бізнес мрії приносить Вам дохід. Отже, Вам потрібно знайти аудиторію, якій цікаво те ж, що і Вам. Визначити, в яких регіонах люди готові інвестувати в цю сферу. Достукатися до небес.
Скористаємося пошуком в Google, попередньо включивши віртуальну приватну мережу (дізнатися, що таке VPN, можна тут) і вибравши конкретну локацію. Наприклад, Ви вибрали США, Нью-Йорк - і дивіться запити користувачів. Так ми дізнаємося, що, наприклад, в даний момент більшість користувачів, які проживають в обраному географічному сегменті, шукають мобільні телефони, камери, книги, годинники, одяг, взуття та подарункові сертифікати.
Зробили вибір? Йдемо далі.
2. Визначтеся, що будете пропонувати споживачеві
Перевага онлайн-магазинів в електронній комерції полягає у тому, що більшість платформ, на базі яких Ви працюєте, пропонують просунуті технічні рішення - готові шаблони, плагіни для продажів, можливість відстежити прогрес і нагадати покупцеві про забутий у кошику товар. У блозі Mageplaza, партнерів в eCommerce, вказані критерії, на які варто спиратися, підбираючи платформу для Інтернет-магазину:
- По-перше, портал повинен об'єднувати важливі функції - бухгалтерію, функціонал для оплати картою, управління запасами і замовленнями, маркетинг, клієнтські послуги, фінансовий менеджмент і мерчандайзинг. Крім того, платформи на основі хмарних технологій вважаються безпечнішими.
- По-друге, сьогодні виграє той, хто пропонує клієнту безпрограшний досвід. Гідна платформа для електронної комерції забезпечує таргетинг й усі «фішки» для успішного споживчого досвіду.
- Крім цього, тільки ледачий не говорить про те, як важливо розумне управління замовленнями, засноване на перевагах покупця. Процес придбання, отримання і повернення товару можна оптимізувати саме на такій смарт-платформі, економлячи час і сили як творця Інтернет-магазину, так і покупця.
- Важливо подбати про технічну сторону питання. Платформа, яку виберете, повинна бути адаптивною, тобто логічно і структуровано відображати контент як на комп'ютерах, так і у мобільній версії.
- Наступний критерій: необхідно, щоб платформа адаптувалася до різних бізнес-моделей, брендів, каналів, геолокації і підтримувала конвертацію оплати в основних валютах. Також добре перекласти контент провідними мовами світу, якщо Ви плануєте розширювати діяльність.
- Нарешті, важливо звертати увагу на безпеку Інтернет-магазину. Відповідність стандарту безпеки Інтернет-карт PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) або SSL сертифікат відіграють значну роль у сфері електронної комерції. Потенційний клієнт розуміє: про його персональні дані та фінансову інформацію тут подбають, і вже не страшно вводити дані для онлайн-банкінгу.
Відповідно до даних критеріїв, на сьогоднішній день найуспішнішими платформами для eCommerce є Shopify, Magento, BigCommerce, Template Monster, 3D Card, SalesForce Commerce Cloud, а також плагін на базі WordPress - WooCommerce.
3. Виберіть платформу для електронної комерції
У попередньому пункті ми спробували визначитися, за якими критеріями потрібно підбирати платформу для роботи. Тепер розглянемо, які є варіанти.
Серед найпопулярніших платформ для eCommerce виділяються:
- Shopify - ідеальний варіант для стартапів і дропшипперів (вартість - від 29$ на місяць);
- BigCommerce - підійде для підприємців, зацікавлених у продажах через кілька каналів збуту (щомісячна ціна стартує від 29.95$);
- 3Dcart - сподобається тим, хто хоче відразу отримати SEO-оптимізацію сайту (бюджетний план коштує 19$ в місяць).
Крім того, є платформи, які дозволяють створити будь-який сайт з функціоналом eCommerce. Відомі варіанти - Wix, Weebly і Squarespace. Ціна за гарний дизайн, просунуті опції та план електронної комерції складе 23$ (Wix), 25$ (Weebly) і 30$ (Squarespace) в місяць.
Якщо ж Ви звикли працювати на WordPress, Вас напевно зацікавлять варіанти інтеграції в цю популярну платформу. По суті, якщо у Вас вже є сайт на WordPress і Ви хочете монетизувати свій портал, можете сміливо додавати такі плагіни, як WooCommerce, WP EasyCart, а також вбудувати BigCommerce функціонал.
Іноді, пробуючи сили в новій справі, підприємці хочуть зрозуміти, чи готові вони взагалі займатися конкретним бізнесом. Якщо це - про Вас, можна віддати перевагу безкоштовним платформам для електронної комерції - і на підставі перших місяців роботи зробити висновок, чи хочете Ви продовжувати займатися онлайн-магазином. Так, у будь-який аккаунт Square можна вбудувати функцію веб-магазину. Крім того, якщо Ви поки не плануєте реалізовувати більше 20 продуктів, можете вибрати Freewebstore (завжди є можливість розширитися зі збільшенням асортименту й оплатити повноцінну версію платформи). А якщо Ви продаєте не більше ніж 10 товарів, Вам підійде Ecwid. Так Ви зможете відчути смак електронної комерції і вирішити, в якому напрямку рухатися далі.
Для початку безкоштовної CMS Opencart буде цілком достатньо.
E-commerce website development has become a vital part of businesses around the world. The companies have changed their sizes, shapes, and mode of working after going digital. The Covid-19 pandemic is an important factor in making this change much solid and practical. The eCommerce Web Development Services in Pakistan allow your business to cross geographical boundaries to sell your products or services across the world.