Як створити Інтернет-магазин в сфері eCommerce?

eCommerce
Теги: ,

За останні кілька років сфера електронної комерції стала неймовірно популярною. У 2020 році більше 2 млрд. людей придбало товари або послуги онлайн, водночас eCommerce продажі по США перевищили 4.2 трлн. $. Напрямок eCommerce вважається одним з найбільш перспективних для заробляння грошей. Як же створити успішний веб-магазин?

1. Знайдіть свою нішу

Успішна робота в сфері електронної комерції передбачає, що Ви робите те, що любите, і бізнес мрії приносить Вам дохід. Отже, Вам потрібно знайти аудиторію, якій цікаво те ж, що і Вам. Визначити, в яких регіонах люди готові інвестувати в цю сферу. Достукатися до небес.

Скористаємося пошуком в Google, попередньо включивши віртуальну приватну мережу (дізнатися, що таке VPN, можна тут) і вибравши конкретну локацію. Наприклад, Ви вибрали США, Нью-Йорк - і дивіться запити користувачів. Так ми дізнаємося, що, наприклад, в даний момент більшість користувачів, які проживають в обраному географічному сегменті, шукають мобільні телефони, камери, книги, годинники, одяг, взуття та подарункові сертифікати.

Зробили вибір? Йдемо далі.

2. Визначтеся, що будете пропонувати споживачеві

Перевага онлайн-магазинів в електронній комерції полягає у тому, що більшість платформ, на базі яких Ви працюєте, пропонують просунуті технічні рішення - готові шаблони, плагіни для продажів, можливість відстежити прогрес і нагадати покупцеві про забутий у кошику товар. У блозі Mageplaza, партнерів в eCommerce, вказані критерії, на які варто спиратися, підбираючи платформу для Інтернет-магазину:

  • По-перше, портал повинен об'єднувати важливі функції - бухгалтерію, функціонал для оплати картою, управління запасами і замовленнями, маркетинг, клієнтські послуги, фінансовий менеджмент і мерчандайзинг. Крім того, платформи на основі хмарних технологій вважаються безпечнішими.
  • По-друге, сьогодні виграє той, хто пропонує клієнту безпрограшний досвід. Гідна платформа для електронної комерції забезпечує таргетинг й усі «фішки» для успішного споживчого досвіду.
  • Крім цього, тільки ледачий не говорить про те, як важливо розумне управління замовленнями, засноване на перевагах покупця. Процес придбання, отримання і повернення товару можна оптимізувати саме на такій смарт-платформі, економлячи час і сили як творця Інтернет-магазину, так і покупця.
  • Важливо подбати про технічну сторону питання. Платформа, яку виберете, повинна бути адаптивною, тобто логічно і структуровано відображати контент як на комп'ютерах, так і у мобільній версії.
  • Наступний критерій: необхідно, щоб платформа адаптувалася до різних бізнес-моделей, брендів, каналів, геолокації і підтримувала конвертацію оплати в основних валютах. Також добре перекласти контент провідними мовами світу, якщо Ви плануєте розширювати діяльність.
  • Нарешті, важливо звертати увагу на безпеку Інтернет-магазину. Відповідність стандарту безпеки Інтернет-карт PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) або SSL сертифікат відіграють значну роль у сфері електронної комерції. Потенційний клієнт розуміє: про його персональні дані та фінансову інформацію тут подбають, і вже не страшно вводити дані для онлайн-банкінгу.

Відповідно до даних критеріїв, на сьогоднішній день найуспішнішими платформами для eCommerce є Shopify, Magento, BigCommerce, Template Monster, 3D Card, SalesForce Commerce Cloud, а також плагін на базі WordPress - WooCommerce.

3. Виберіть платформу для електронної комерції

У попередньому пункті ми спробували визначитися, за якими критеріями потрібно підбирати платформу для роботи. Тепер розглянемо, які є варіанти.

Серед найпопулярніших платформ для eCommerce виділяються:

  • Shopify - ідеальний варіант для стартапів і дропшипперів (вартість - від 29$ на місяць);
  • BigCommerce - підійде для підприємців, зацікавлених у продажах через кілька каналів збуту (щомісячна ціна стартує від 29.95$);
  • 3Dcart - сподобається тим, хто хоче відразу отримати SEO-оптимізацію сайту (бюджетний план коштує 19$ в місяць).

Крім того, є платформи, які дозволяють створити будь-який сайт з функціоналом eCommerce. Відомі варіанти - Wix, Weebly і Squarespace. Ціна за гарний дизайн, просунуті опції та план електронної комерції складе 23$ (Wix), 25$ (Weebly) і 30$ (Squarespace) в місяць.

Якщо ж Ви звикли працювати на WordPress, Вас напевно зацікавлять варіанти інтеграції в цю популярну платформу. По суті, якщо у Вас вже є сайт на WordPress і Ви хочете монетизувати свій портал, можете сміливо додавати такі плагіни, як WooCommerce, WP EasyCart, а також вбудувати BigCommerce функціонал.

Іноді, пробуючи сили в новій справі, підприємці хочуть зрозуміти, чи готові вони взагалі займатися конкретним бізнесом. Якщо це - про Вас, можна віддати перевагу безкоштовним платформам для електронної комерції - і на підставі перших місяців роботи зробити висновок, чи хочете Ви продовжувати займатися онлайн-магазином. Так, у будь-який аккаунт Square можна вбудувати функцію веб-магазину. Крім того, якщо Ви поки не плануєте реалізовувати більше 20 продуктів, можете вибрати Freewebstore (завжди є можливість розширитися зі збільшенням асортименту й оплатити повноцінну версію платформи). А якщо Ви продаєте не більше ніж 10 товарів, Вам підійде Ecwid. Так Ви зможете відчути смак електронної комерції і вирішити, в якому напрямку рухатися далі.


Автор:

Юрій Миронов

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


Be the first to comment on "Як створити Інтернет-магазин в сфері eCommerce?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*