Як покращити SEO у 2022 році: поради від Максима Криппи

SEO 2022

Автор:

Юрій Миронов

Експерт з пошукової оптимізації та просування сайтів


Теги: , ,

Хоча він і приніс багато хорошого, 2021 став роком, про який більшості з нас хочеться швидко забути. Отже, погляньмо на новий рік. Для більшості сайтів SEO у 2022 році мало чим відрізнятиметься від того, що було за останні кілька років: потрібно так само покращувати якість, але планку потрібно ставити все вище і вище. Конкуренція стає все жорсткішою, і Google, і Ваші потенційні клієнти – щораз краще розпізнають справжню якість.

2021 рік закінчився: що далі?

2020 та 2021 роки були важкими для багатьох із нас, але ми сподіваємося, що 2022 рік буде більш позитивним. Пандемія, як і раніше, ламає багато наших систем, але вона також відкрила нові можливості. Якщо ми подивимося на нашу галузь – SEO, ми побачимо, що онлайн світ зробив досить великий стрибок вперед. У міру того, як люди переміщалися на ізоляцію, бізнес дедалі більше переходив до онлайн. Багато людей робили покупки в Інтернеті вперше, і багато хто з них продовжуватиме це робити. Ніколи не було найкращого часу для створення онлайн-бізнесу. Але й не лише бізнесу. Мережа завжди давала можливість уявити свою творчість або дізнатися про все, що Ви хотіли дізнатися. Наприклад, багато людей придбали нові хобі та створили сайти для блогів або демонстрації своїх фотографій та відео. Багато що перейшло в онлайн. Очікується, що це продовжиться і цього року.

Read also:   Як перевірити швидкість роботи хостингу

SEO фахівець Максим Криппа поділився з нами своїми міркуваннями про тенденції та напрямки покращення SEO у 2022 році.

SEO в 2022 році: вся справа в якості

Якість сайту має важливе значення. Якість контенту життєво важлива. Щоб досягти позитивних успіхів у просуванні в 2022 році, Ваш сайт повинен бути технічно бездоганним, пропонувати відмінний унікальний контент і захоплюючий досвід, орієнтований на потрібну аудиторію в потрібний час. І, звичайно ж, швидкість Вашого сайту постійно потребує покращення.

Швидкість сайту була суттєвим фактором протягом останніх років, але зараз вона стає критичною. Якщо Ви не можете йти в ногу зі своїми конкурентами зараз, Вам незабаром буде складніше не відставати, якщо Ви не прискорите свій сайт. Якщо один із Ваших конкурентів стає набагато швидшим, Ви відповідно стаєте повільнішим порівняно з ним, навіть якщо Ви і не стаєте повільнішими. Скорочення часу завантаження – це велика робота, але оскільки це може зробити вас набагато кращими за конкурентів, це відмінний виклик.

Ми також повинні поговорити про мобільні пристрої. Оскільки Google перейшов на індексування, орієнтоване на мобільні пристрої, він оцінює Ваш сайт по тому, як він працює на мобільних пристроях, навіть якщо більшість Вашого трафіку припадає на настільні комп'ютери. Приділіть особливу увагу своєму мобільному сайту та попрацюйте над його мобільним SEO. Ви повинні перевірити, чи Ваш сайт так добре на мобільних пристроях, як і на комп'ютері. У 2021 році багато людей вперше спробували мобільні покупки, і схоже, що в 2022 вони повернуться за новими покупками.

Read also:   Головні тренди SEO в 2021 році

Цього року Вам слід приділити особливу увагу структурованим даним Schema.org, оскільки Schema.org залишається однією з найважливіших подій протягом останнього часу. Мікророзмітка Schema.org робить Ваш контент більш зрозумілим для пошукових систем. Додавання структурованих даних не тільки спрощує розуміння Вашого сайту, але і робить його придатним для так званих розширених результатів (або розширених сніпетів). Існує багато таких сніпетів - від «зоряних» рейтингів до виділення визначень та зображень, і пошукові системи продовжують розширювати цю практику. Структуровані дані також є основою багатьох останніх розробок, таких як голосовий пошук.

Тепер пошукові системи можуть розуміти зміст, вони дедалі більше дивляться його цінність. Чи заслуговує на текст довіри? Хто та людина, яка стверджує ці речі? Чому ми маємо довіряти автору? Чи є авторитетом у цьому питанні? Google дивиться не тільки на якість контенту, але й на те, чи можна оцінити цей контент професійно. Довіра та досвід будуть мати важливе значення, особливо для сторінок із медичним або ж фінансовим контентом. EAT (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness – експертність, авторитетність, достовірність) продовжить бути важливою частиною SEO у 2022 році.

Read also:   Штучний інтелект у пошукових технологіях

Яким буде SEO в 2022 році?

У новому році ми продовжимо розглядати Google не лише як пошукову систему, а як віртуального помічника, який відповідає на наші запитання та вирішує наші проблеми. Але крім того, багато пошуків відбуваються не в пошукових системах, а в соціальних мережах та інших типах платформ. В останні роки ми спостерігаємо неухильне зниження трафіку та конверсії із соціальних мереж. Їхнє місце займають різні платформи, як, наприклад, Facebook або YouTube, тому також слід приділяти важливу увагу просуванню у соціальних мережах.

У 2022 році Ваш сайт повинен бути кращим, ніж будь-коли. Бути зі списку 10 перших сайтів у пошуковій видачі Google та мати розширені результати пошуку – ось що потрібно більшості сайтів. Тому Ви повинні продовжувати покращувати свій сайт у всіх потрібних напрямках.

Вдалого Вам 2022 року!


Be the first to comment on "Як покращити SEO у 2022 році: поради від Максима Криппи"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*