Соціальні медіа вплинули практично на кожну сферу нашого життя. Ці зміни суттєво торкнулися і туристичного бізнесу як однієї із найбільш динамічних галузей світової економіки. Поєднання соціальних мереж і туристичного маркетингу дає чудові результати, тож сьогодні мова піде про те, як можна ефективно використовувати соціальні мережі у просуванні туристичних продуктів.
Важливість соціальних мереж
Вплив соціальних мереж на туризм виявляється у тому, як люди шукають інформацію перед тим, як вирушити в подорож. Окрім навали чисто рекламної інформації зараз чимало туристів діляться своїм досвідом подорожей засобом соцмереж, впливаючи, таким чином, на спосіб прийняття рішень у інших людей. Потенційні туристи часто будують свою довіру до туроператора чи турагента на основі відгуків інших.
Соціальний обмін для кращого обслуговування клієнтів
Обслуговування клієнтів - ще один важливий аспект туристичної індустрії, який суттєво змінився завдяки соціальним мережам. Тепер турагенти можуть легко звертатися до своїх дійсних та потенційних клієнтів безпосередньо через соціальні мережі. Коли люди незадоволені туристичною послугою, вони також можуть закликати компанії до відповідальності за це засобами соцмереж. Таким чином, це впливає і на процес управління репутацією туркомпаній.
Соціальний обмін є одним із найбільш вагомих факторів, який вплинув на туристичну індустрію останнім часом. Соціальні мережі дають змогу ділитися спогадами та відгуками про подорожі з широкою аудиторією. А туристичні компанії повинні знати про те, що соцмережі – це значно потужніший спосіб залучення нових мандрівників, ніж проста «офлайнова» реклама.
Можна зробити висновок, що розвиток соціальних медіа призвів до прогресу двосторонньої комунікації між турагенціями та туристами, а також і між самими туристами.
Як створювати стратегії
Туристична галузь є висококонкурентною. Як тільки туристичні компанії усвідомлюють суттєві переваги соціальних медіа для свого бізнесу, вони починають використовувати їх для підвищення «впізнаваності» свого бренду та просування туристичних послуг і продуктів.
Контент – понад усе!
Створення цікавого, захоплюючого контенту – найважливіший крок, якщо ви маєте за мету залучити якомога більше клієнтів. Оскільки туристична індустрія значною мірою пов'язана з візуальним досвідом, візуальний матеріал є найкращим способом привернути увагу потенційного туриста. Варто використовувати якісні, яскраві фотографії, вражаючі відео – прості та ненудні, не занадто тривалі по часу (кілька хвилин).
Ще один прекрасний спосіб залучити людей до вашого турбізнесу – це користувацький контент. Блогер-інфлюенсер допоможе зробити ваш бізнес помітнішим серед інших. Визначивши цільову локацію та аудиторію, можна починати зв’язуватися з інфлюенсерами та домовлятися про поширення інформації серед їх підписників.
Покращення видимості
Розпочавши працювати із соціальними мережами у туристичному маркетингу, ви неодмінно помітите, що ключовим моментом є «соціальність». Щоб покращити свою видимість, ви маєте активно контактувати зі своїми клієнтами, вислуховуючи їх та реагуючи на їхні запити, запитання, ЗАУВАЖЕННЯ... Обслуговування клієнтів онлайн – це чудовий спосіб зробити так, щоб ваш голос був почутий, і щоб ви почули своїх туристів.
Туристична індустрія є дуже обширною, але і сезонною, тому ви повинні бути релевантними щодо вибору часу. Незалежно від того, популярна туристична дестинація чи маловідома, кожна локація має свій піковий сезон. Тому це неодмінно слід враховувати при розробці маркетингової стратегії.
Найкращі канали соціальних мереж для туристичного маркетингу
Як і в більшості інших галузей, «солодка парочка» соціальних мереж – Facebook та Instagram – є лідерами і в туристичній індустрії. Подорожі тут є однією з найбільш поширених та обговорюваних тем, том це не можна не використати для просування свого бізнесу та своїх продуктів.
- Facebook є дуже зручною платформою для охоплення користувачів з різних соціальних та вікових груп. Функція рекомендацій дозволяє людям ділитися своїм досвідом, і це допомагає у просуванні туристичного бізнесу.
- Завдяки своєму акценту на візуальному матеріалі, Instagram є одним з найефективніших каналів соціальних медіа. Це чудова платформа для туристичного бізнесу для взаємодії зі своїми теперішніми та майбутніми клієнтами. Використання Instagram допоможе залучити нових клієнтів, особливо «міленіалів», оскільки вони формують дуже активну спільноту в Інстраграмі. Варто стежити за туристичними хештегами та створювати власні, щоб максимізувати популярність ваших постів.
Існують й інші платформи, які різним чином можна використовувати у цілях туристичного соціального маркетингу для контакту з різними групами мандрівників. Наприклад, TikTok, YouTube, Telegram й інші соціалки-месенджери. Такі як Twitter, LinkedIn чи Snapchat не надто популярні в Україні останнім часом, зокрема серед туристів, хоча все може змінитися...
Висновок
Соціальні медіа трансформували способи побудови надійного бренду. Для туристичної галузі епоха брошур і бігбордів закінчилася. Ключ до успіху турбізнесу – це використання можливостей мережі Інтернет у туристичному маркетингу. І соціальні медіа тут дають надзвичайно широкі можливості для туристичних компаній.
Be the first to comment on "Особливості використання соціальних мереж у туристичному маркетингу"